قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/01 10:15 | کد خبر : 2035
یکی تقریبا معلوم است و دیگر مبهم...

جزئیات مهم تست پزشکی خارجی‌های تراکتور

بعد از اعلام توافق اولیه با دو بازیکن خارجی، باشگاه تراکتور وارد فاز مهمی شده است. تا ثبت قرارداد یا دیپورت این بازیکنان؛ اندازه یک جواب ساده فاصله است.

تراکتور,مهند علی,ایگور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از توافق اولیه و رسانه ای کردن حضور مهند علی و ایگور پوستونسکی دو بازیکن عراقی و کروات در تبریز برای حضور در تراکتور، حالا خبرهای ضد و نقیضی در مورد این دو بازیکن به گوش می رسد. باشگاه تراکتور عقد قرارداد با آنها را منوط به نتیجه تست پزشکی کرده است.

همان طور که پیش از این اعلام کرده بودیم ایگور دو سال قبل با شکستگی درشت نی و نازک نی ساق پا مواجه شده بود. ولی با توجه به اخبار موثق ریسک رد وی در تست های پزشکی کم است. عمل جراحی موفق و تعداد دقایق بازی بالا و عملکرد خوب ایگور بعد از عمل نشان از احتمال موفقیت آمیز بودن تست های پزشکی او در تراکتور دارد.

در مورد مهند علی و نحوه مصدومیت او باشگاه تراکتور تا به حال اطلاعیه رسمی صادر نکرده است. ولی با توجه به سابقه پارگی رباط صلیبی و برخی اخبار از سوی منابع موثق نگرانی هایی در مورد او در تمرینات به وجود آمده است. البته چون از جزئیات مصدومیت مهند علی هیچ اطلاعی در دست نیست تا اعلام جواب تست های پزشکی با قطعیت نمی توان به میزان مصدومیت وی اشاره کرد.

نکته: درصورت بسته شدن قرارداد حتی روی یک کاغذ ساده باشگاه تراکتور همانند جریانات کنستانت مزم به پرداخت مبلغ قرارداد است.

کد خبر 2035


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید