قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/31 18:01 | کد خبر : 2028
بعد از جدایی این دو نفر و مرور تاریخ...

نیاز مبرم تراکتور به یک آلترناتیو استراتژیک

تراکتور برای حل معضل چند سال اخیر خود در یک پست استراتژیک با چالشی مهم روبرو است.

علیرضا بیرانوند,تراکتور,حسین پورحمیدی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، علیرضا بیرانوند،دروازه‌بان پرحاشیه فصل گذشته پرسپولیس که پس از کش و قوس های فراوان به تراکتور پیوست تا شماره یک سرخ پوشان آذربایجان شود. از سوی دیگر حسین پورحمیدی و احسان مرادیان،دو دروازه‌بان اول و دوم فصل قبل تی تی ها راه جدایی در پیش گرفتند و جدایی شان از تراکتور قطعی است.

در پست دروازه‌بانی تراکتور،در حال حاضر بیرانوند و ادیب زارعی حضور دارند. در چنین شرایطی بالطبع بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تراکتور است. ادیب زارعی جوان و ۲۱ ساله اهل بوشهر که در رده های سنی جوانان تیم ملی ایران بازی کرده است، در کنار بیرو بیشتر به کسب تجربه می اندیشد تا گرفتن جای این دروازه بان.

به این ترتیب او را نمی‌توان به عنوان آلترناتیو مناسب برای بیرانوند پنداشت. در چنین شرایطی برای تکرار نشدن جای خالی‌ای که سال هاست در تراکتور وجود ندارد و بارها به این تیم ضربه زده است، مدیران تراکتور در صدد جذب آلترناتیو مناسبی برای بیرانوند هستند.

یکی از الزاماتی که نباید مدیران باشگاه فراموش کنند،خرید دروازه‌بان دوم است؛ در این خصوص چندین گزینه روی میز مدیران نقل‌و‌انتقالاتی تیم قرار دارد؛ البته گفته می شود در شرایط فعلی همچنان جذب گلر دوم در اولویت های اصلی باشگاه قرار ندارد. مرور گذشته تیم طی سال های اخیر از دوران اخباری تا خود پورحمیدی اما ایجاب می کند که حتما این اتفاق رخ بدهد تا برای فصل پیش رو عمق اسکواد تیم در خط دروازه تأمین شود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2028


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید