قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/31 16:01 | کد خبر : 2027
مورد ویژه مارکت لیگ برتر...

تراکتور-گل‌گهر؛ انتقام یا معاوضه؟!

با توجه به ترافیک در پست دفاع راست تی تی ها گل گهر سیرجان اقدام به جذب مدافع باتجربه تراکتور کرده است،اما تی تی ها بدشان نمی‌آید تا از سیرجان انتقام بگیرند.

تراکتور,گل گهرسیرجان,مهدی شیری,علیرضا علیزاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، باشگاه گل گهرسیرجان روز گذشته با پیشنهاد رسمی به باشگاه تراکتور،خواستار به خدمت گرفتن مهدی شیری شد.در این راستا،با توجه به عدم همکاری و عدم صدور رضایت نامه‌ علیرضا علیزاده،هافبک گل گهرسیرجان به تراکتور،مدیران تی تی ها هنوز هیچ اقبالی در این خصوص به پیشنهاد سیرجانی ها نشان ندادند و بدشان نمی‌آید تا انتقام قضیه علیزاده را از سیرجانی ها بگیرند.

مدیران تراکتور بدشان نمی‌آید تا از این فرصت و پیشنهاد سیرجان به مهدی شیری به نفع خودشان استفاده کنند؛ گفته می شود آنها برای صدور رضایت نامه این بازیکن به سیرجان، پیشنهاد معاوضه به گل گهری ها دادند تا در قبال صدور رضایت نامه شیری به سیرجان،علیرضا علیزاده را به خدمت بگیرند.آنها البته هنوز جواب قطعی به پیشنهاد سیرجانی ها نداده‌اند.

با توجه به ترافیک در پست دفاع راست تراکتور(حضور دانیال اسماعیلی‌فر و محمد آقاجان‌پور)،به احتمال فراوان مهدی شیری از تراکتور جدا خواهد شد.در این راستا طبق اعلام منابع خبری نزدیک به باشگاه،احتمالا بین تراکتور و گل گهرسیرجان معاوضه بازیکنان صورت خواهد گرفت،تراکتور در قبال صدور رضایت نامه مهدی شیری و منتفی شدن دوباره قضیه علیزاده، بهنام برزای،مدافع و هافبک سیرجان را جذب خواهد کرد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2027


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید