قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/31 14:30 | کد خبر : 2026
یادگار و بنیان دیزل آماده میزبانی اند

تراکتور شاگرد اول سخت‌گیری مهم فصل

لیگ برتر فوتبال ایران امسال با سختگیری‌های در زمینه سخت افزاری قرار است شروع شود و تراکتور را باید شاگرد اول این کلاس سخت بدانیم.

فدراسیون فوتبال ایران,تراکتور,ورزشکاه یادگار امام,ورزشگاه بنیان دیزل,

 به گزارش ورزش آذربایجان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نسبت به تجهیز ورزشگاه‌ها با توجه به استانداردها و حداقل‌های AFC یک سری الزاماتی را در نظر گرفته اند که در صورت عدم رعایت آنها تیم ها قادر به میزبانی از حریفان خود در ورزشگاه خانگی شان نخواهند شد. در این میان تراکتور را باید شاگرد اول تیم‌های لیگ برتری بدانیم.

طبق قوانین ابلاغ شده، هر باشگاه باید دو ورزشگاه خانگی برای خود معرفی کند که ورزشگاه‌های خانگی تراکتور به ترتیب ورزشگاه یادگار امام و ورزشگاه بنیان دیزل خواهند بود. 

بر اساس اعلام داوود رفیعی، دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها, ورزشگاه یادگار امام نسبت به تکمیل الزامات ارائه شده پیشرو بوده و تنها مسئله تجهیز نور این ورزشگاه مانده که بایستی آن را به حداقلی که اعلام شده برساند. در این صورت تراکتور بدون مشکل می‌تواند از حریفان خود در یادگار امام میزبانی کند. 

ورزشگاه بنیان دیزل به عنوان دومین ورزشگاه معرفی شده از سوی باشگاه تراکتور نیز حداقل‌های لازم را دارد و مثل یادگار امام فقط مشکل نور دارد که به نظر نمی‌رسد این مشکل نیز تا شروع لیگ حل نشود. البته این نکته را باید اضافه کنیم که با توجه به نبود گیت های تعیین شده توسط کار گروه تجهیز ورزشگاه ها در صورتی که ورزشگاه بنیان‌دیزل میزبان بازی تراکتور شود، این بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2026


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید