قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/31 13:30 | کد خبر : 2025
سرخابی های پایتخت شانس آوردند؛

قطعی و موثق؛ سوپر خرید تراکتور منتفی شد

قدم بزرگ بعدی تراکتور در مارکت با وجود عدم مشکل مالی این باشگاه در پرداخت رضایت نامه سنگین، منتفی شد.

علی قلی زاده,تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، باشگاه تراکتور در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فصل جاری سه ستاره ملی پوش پرسپولیس را جذب کرد تا سر و صدای زیادی در مارکت به پا کند. محمدرضا زنوزی،مالک باشگاه تراکتور در ادامه پروژه کهکشان سازی تیم، اقدام به جذب قلی زاده ،وینگر ملی پوش لخ پوزنان لهستان کرده بود که این مورد منتفی شد.

در حالی پروسه خرید علی قلی زاده منتفی شد که تراکتور تنها تیمی بود که از لحاظ بنیه مالی، قدرت و توان جذب و پرداخت رضایت نامه و دستمزد سنگین قلی زاده را داشت. مدیران تراکتور در مذاکرات اولیه خود برای این مهم اعلام آمادگی نیز کرده بودند اما با مخالفت باشگاه لهستانی و خود علی قلی زاده و عدم‌تمایل او به بازگشت به لیگ ایران شد،این بمب زنوزی خنثی شد.

در شرایطی که تراکتور از لحاظ مالی مشکلی بابت جذب قلی زاده نداشت، مدیران دو تیم تهرانی پرسپولیس و استقلال در این خصوص برندگان اصلی عدم تمایل بازگشت این بازیکن به لیگ ایران و تراکتور بودند. آنها به ویژه پرسپولیس طی هفته های اخیر به شدت با تراکتور مقایسه شده و تحت فشار قرار دارند؛ حال اگر انتقال قلی زاده هم به سرانجام می رسید قطعا جمع کردن نارضایتی فشار هواداران سرخابی های پایتخت برای مدیرانشان به غیرممکن میل می کرد!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2025


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید