قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/30 16:01 | کد خبر : 2016
یکی فعلا منتفی، دیگری در دستور کار...

بررسی دو احتمال جذاب نقل‌و‌انتقالاتی تراکتور

مدیران نقل‌و‌انتقالاتی تراکتور که روز های شلوغی را سپری می‌کنند،در حال کار و مذاکره بر روی دو گزینه هستند.

تراکتور,قلی زاده,پرسپولیس,ایگور پوستونسکی,محمدرضا زنوزی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، باشگاه تراکتور در نقل‌و‌انتقالات تابستانی لیگ برتر چندین ستاره نامی را به خدمت گرفته است. این باشگاه حالا به دنبال یکی دیگر از ستاره‌ های ملی‌پوش شاغل در لیگ لهستان،علی قلی زاده است؛ اما برای جذب وینگر ملی پوش اردبیلی، مدیران باشگاه تراکتور در مذاکره با باشگاه لخ پوزنان به بن بست خورده اند،تا فعلا جذب او منتفی شود. موازی با تراکتور، پرسپولیس هم در تلاش است تا قلی زاده را به خدمت بگیرد.

آنچه در حال حاضر مسلم است قرار نیست قلی زاده به لیگ برتر فوتبال ایران بازگردد.اما همچنان جذب او در دستور میز کار مدیران تی تی ها قرار دارد و پرونده اش کاملا بسته نشده است. البته طبق اعلام منابع خبری نزدیک به باشگاه تراکتور، خبرهای پیرامون جذب این بازیکن همگی در حد شایعه است.

تراکتور روز گذشته اقدام به جذب ایگور پوستونسکی، هافبک کراوات تا تعداد بازیکنان خارجی اش به سه نفر(آلوز،مهند،ایگور) برسد. برای آخرین سهمیه خارجی نیز،مدیران باشگاه به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند.در این خصوص،مدیران باشگاه همانند جذب ایگور هافبک کراوات،طبق لیست دراگان اسکوچیچ،مهاجم خارجی را جذب خواهند کرد.

پیش از این با چند بازیکن دیگر توافقاتی حاضل شده بود اما به نظر می رسد مهاجمی که قرار است به تراکتور بیاید مثل ایگور از لیست جدیدی که اسکوچیچ تهیه کرده خواهد بود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2016


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید