قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/30 12:01 | کد خبر : 2014
سفر بسکتبالیست‌ها دقیقه نودی کنسل شد...

آذربایجان به دختران ایران ویزا نداد!

تیم ملی بسکتبال سه نفر زنان ه دلیل عدم صدور ویزا توسط کشور آذربایجان از حضور در تورنمت جهانی این رشته باز ماند.

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان,فدراسیون بسکتبال,نگین رسولی پور,کیمیا یزدانیان,مهلا عابدی,فرناز خدامرادی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در حالی که بلیت و مقدمات سفرش از سوی فدراسیون بسکتبال ایران برای حضور در مسابقات سری زنان در کشور آذربایجان تهیه و تدارک دیده شده‌ بود روز گذشته طی اتفاقی عجیب، به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت میزبان، از سفر بازماند. دلیل عدم صدور ویزا هنوز به صورت رسمی توسط هیچکدام از طرفین میزبان و فدراسیون بسکتبال ایران اعلام نشده است.

مسابقات سری زنان از امروز با حضور  هفت کشور:آذربایجان،چک،هلند،چبن،استرالیا،آلمان و فلیپین در شهر گویای آذربایجان برگزار می‌شود. حضور در این تورنمت در رنکینگ جهانی بسیار حائز اهمیت بود. نفرات اعزامی ایران به این تورنمت:نگین رسولی پور،کیمیا یزدانیان،مهلا عابدی و فرناز خدامرادی بود که به دلیل عدم صدور ویزا از این مسابقات باز ماندند.

ناگفته نماند بسکتبال زنان ایران برای اولین بار نیست که به خاطر عدم صدور ویزا از مسابقات جا می‌ماند.دو سال قبل نیز تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران به دلیل عدم صدور ویزا توسط سنگاپور از این مسابقات جا مانده بود.اتفاقی تکراری که در حوزه تیم های ملی بسکتبال زنان ایران بارها اتفاق می‌افتد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2014


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید