قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/30 11:09 | کد خبر : 2013
پنالتی زن قهار و پوچ در عرصه ملی...

ایگور پوستونسکی؛ اولین سفر خارجی با یک درد قدیمی!

روز گذشته باشگاه تراکتور از دومین خرید خارجی این فصل خود رونمایی کرد. حال نگاهی به آمار و ارقام مربوط به عملکرد این هافبک داشته باشیم.

ایگور پوستونسکی,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، باشگاه تراکتور روز گذشته ایگور پوستونسکی، هافبک 29 ساله اهل کرواسی را به عنوان دومین خرید خارجی و پنجمین خرید این فصلش معرفی کرد.

دومین بازیکن کروات تاریخ تراکتور

ایگور پوستونسکی دومین بازیکن کروات تاریخ تراکتور است. قبل از وی شیمه گرگوف اولین کرواتی بود که در لیگ هفدهم بعنوان مدافع در جمع تی تی ها حضور یافت.

ایگور در تیم های رژیکا، گورکیا ، اینتر زاپرسیچ، زاقور و واراژدین حضور داشته است. وی مجموعا در طول دوران بازی خود ۲۴۳ بار به میدان رفته و موفق به ثبت  ۲۹ گل و ۱۹ پاس گل شده است. بیش از نصف گل های این بازیکن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده و به نظر می رسد او پنالتی زن اول تیم دراگان اسکوچیچ در فصل جدید باشد. گفته می شود او بالای 90 درصد پنالتی هایش را تا کنون گل کرده است.

وفادار به واراژدین

بیشترین دوران حضور ایگور مربوط به باشگاه واراژدین با ۳ فصل حضور ۱۶۱ بازی ،۱۱گل و ۱۳ پاس گل بوده است.

هرگز لژیونر نشده است

این بازیکن کروات پیش از پیوستن به تراکتور سابقه بازی در کشور دیگر را نداشته است. حالا باید دید او در آستانه پا گذاشتن به دهه سوم زندگی اش چگونه با این چالش جدید مواجه خواهد شد.

عرصه ملی؛ پوچ!

ایگور تا کنون به تیم ملی کرواسی دعوت نشده و به واسطه آن هیچ بازی ملی‌ای هم در کارنامه اش ندارد. شاید همین موضوع به عاملی برای عدم جذب این بازیکن توسط تیم های خارجی باشد چرا که در بسیاری از لیگ ها، داشتن بازی ملی یکی از الزامات خرید بازیکن خارجی است.

مصدومیت کهنه و ترسناک

ایگور پوستونسکی دو سال پیش دچار یک مصدومیت بسیار شدید شد که طی آن استخوان درشت نی و نازک نی او شکست. این مصدومیت طی دو سال اخیر گاها ایگور را اذیت کرده و همچنان با اوست و باید دید امسال آیا مشکلی برای در طول فصل ایجاد خواهد کرد یا خیر.

کد خبر 2013


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید