قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/30 10:09 | کد خبر : 2012
تعیین تکلیف قبل از بازی پایانی فصل...

منتفی شدن صعود تیم زنوزی با نامردی!

با برگزاری بازی های هفته آخر و بیست و دوم، تکلیف صعود کنندگان و سقوط کنندگان رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران مشخص خواهد شد.

رخش خودرو ,لیگ دسته سه,

به‌گزارش"ورزش آذربایجان"، در چارچوب مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران و از هفته بیست و دوم و پایانی این رقابت ها، امروز از ساعت ۱۸،تیم شاهین تبریز برای بقا در لیگ سه به مصاف همنام  صدرجدولی اش شاهین تهران خواهد رفت. دیگر نماینده تبریز یعنی رخش خودرو برای صعود به لیگ دسته دوم، در سنندج به مصاف آبیدر ته جدولی می‌رود.

تیم رخش خودرو که با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به تیم دوم جدول گلچین رباط کریم در رده چهارم قرار دارد، چشم به از دست دادن امتیاز از سوی این تیم مقابل امید لنگرود دارد؛ دیداری که به میزبانی لنگرودی ها برگزار می‌شود.

اما در اقدامی بسیار عجیب، با اعلام امید مهرخواه،مالک باشگاه امید لنگرود،این باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرد به دلیل کمبود بازیکن و شرایط روحی و جسمی نامناسب این تیم،بازی امروز برابر رباط کریم برگزار نشود!

این اقدام مالک باشگاه لنگرود به دور از حرفه‌ای گری و اجحاف در حق رقبای تیم رباط کریم است که شرایط این تیم را برای صعود به لیگ دسته دوم تسهیل می‌کند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2012


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید