قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/26 11:45 | کد خبر : 1980

ستاره های تراکتور بدون اینکه با هواداران حاضر در فرودگاه روبرو شوند از CIP محل را ترک کردند.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,مهدی ترابی,

به گزارش ورزش آذربایجان، ساعتی پیش مشخص شد که گروهی ستاره های تراکتور برای حضور در تمرین فردا -استارت فصل جدید- تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد. در میان این ستاره ها هر سه خرید جدید سرخ پوشان نیز به چشم می خوردند. همین باعث شد تا تعدادی از هواداران تراکتور رهسپار فرودگاه مدنی تبریز شوند.

مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند همراه با چند بازیکن دیگر تراکتور از جمله شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی با پرواز ساعت 22 هواپیمایی آتا، تهران را به مقصد تبریز ترک کرده و دقایقی پیش وارد فرودگاه شدند.

طبق آن چه که خبرنگار ورزش آذربایجان از جو فرودگاه مدنی نقل می کند، حدود صد نفر هوادار مشتاقانه منتظر استقبال از ستاره های تیم محبوب شان بودند. در بین این هواداران از هر نوع قشری به چشم می خورد. این انتظار اما با یک خبر ناگهانی به ضدحال تبدیل شد!

در حالی که همه چشم ها به ورودی فرودگاه دوخته شده بود، خبر رسید که ستاره های تراکتور از CIP فرودگاه را ترک کرده اند! به این ترتیب هواداران حاضر با ناامیدی و بدون اینکه موفق به دیدن ستاره های جدید تیم شان شوند، فرودگاه را ترک کردند! این تصمیم از سوی باشگاه تراکتور در حالی اتخاذ شد که جو فرودگاه کاملا آرام بود و مشکل خاصی برای رویارویی ستاره ها با هواداران وجود نداشت.

کد خبر 1980


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید