قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/26 17:01 | کد خبر : 1973
با سرمربی جدید و یک ابهام...

و اما زمان رونمایی از تراکتور 04-1403

تراکتور طبق اعلام قبلی از فردا (چهارشنبه) برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال استارت خواهد زد.

تراکتور ,درگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، باشگاه تراکتور با وجود بلاتکلیفی نسبتا طولانی بعد از پایان فصل گذشته لیگ برتر، حالا شکل و شمایل خوبی به خود گرفته و روی کاغذ از خیلی از رقیبانش در مارکت جلو زده است. این تیم بعد از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدیدش، دو خرید مهم خود را رونمایی کرد و از فردا برای فصل جدید استارت می زند.

دراگان اسکوچیچ روز یکشنبه وارد تبریز شد. او بعد از امضای قراردادش با تراکتور از امکانات باشگاه و محل تمرین تیمش دیدن کرد. فردا زیر نظر او اولین جلسه تمرینی تراکتور در مجموعه ورزشی-اقتصادی بنیان دیزل که باشگاه تراکتور در آن واقع شده، برگزار می شود.

بازیکنانی که با تراکتور قرارداد دارند و البته خریدهای جدید قرار است در این تمرین حضور داشته باشند. البته مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر هنوز به تبریز سفر نکرده اند و احتمالا عصر امروز یا صبح فردا خود را به این شهر برسانند تا در اولین جلسه تمرینی تیم جدیدشان حضور پیدا کنند. البته احتمال این که آنها غایب جلسه تمرینی اول هم باشند وجود دارد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1973


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید