قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/26 14:21 | کد خبر : 1972
راهکار تی تی‌ها برای فرار از عواقب فسخ بیرو

معامله تراکتور-پرسپولیس؛ معاوضه برای مصالحه!

منابع آگاه خبر از یک معاوضه مهم و احتمالی بین دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس می دهند.

تراکتور,حسین پورحمیدی ,علیرضا بیرانوند,

به گزارش ورزش آذربایجان، داستان انتقال علیرضا بیرانوند به تراکتور با توجه به حواشی فسخ این بازیکنان با پرسپولیس به داستانی خسته کننده و فرسایشی در مارکت تابستانی تبدیل شده است. با وجود نهایی شدن انتقال مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر از پرسپولیس به تراکتور، علیرضا بیرانوند هنوز به صورت رسمی توسط تراکتوری ها معرفی نشده است.

همه چیز به موضوع فسخ این دروازه بان با پرسپولیس بر می گردد؛ جایی که تی تی ها نسبت به ادعاهای بیرو مردد هستند و هنوز از این که اقدام او قانونی بوده و مشکلی متوجه آن ها – در صورت عقد قرارداداد – نمی شود، نگران هستند. موازی با این تردید، پرسپولیسی ها هم در به در دنبال جانشینی برای بیرانوند هستند.

حالا منابع نزدیک به باشگاه تراکتور خبر می دهند که این باشگاه در مذاکره با پرسپولیس برای ایجاد کانالی برای معاوضه دو دروازه بان – حسین پورحمیدی با علیرضا بیرانوند – را باز گذاشته اند. اتفاقی که می تواند به مصالحه روی کاغذ دو باشگاه انجامیده و قضیه را به ایده آل ترین شکل ممکن حل کند.

البته از آن جایی که پورحمیدی انتظار چنین رفتاری از باشگاه تراکتور نداشت و هنوز در شوک قرار دارد مشخص نیست که با این تدبیر موافقت کند. البته قطعا پرسپولیس می تواند بهترین گزینه ممکن برای این دروازه بان باشد که تراکتور بیرو را به او ترجیح داده است. در چنین صورتی پرسپولیسی ها می توانند یک تیر و دو نشان زده و ضمن پیدا کردن جانشین برای بیرانوند، پاسخی هر چند ضعیف به صید بزرگ استقلال – رامین رضاییان – داده و یک استقلالی را به جمع نفراتشان اضافه کنند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1972


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید