قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/25 20:36 | کد خبر : 1969
گزارش اختصاصی ورزش آذربایجان

میزبانی شایسته تبریز از بانوان کاراته‌کار

تبریز طی یک هفته اخیر میزبان گروهی از بانوان ملی ‌پوش بود که برای قهرمانی آسیا آماده می شوند.

تیم ملی کاراته بانوان ,فهیمه غربی,

به گزارش ورزش آذربایجان، دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بانوان ایران جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از ۱۸ تیرماه در تبریز آغاز شد و روز گذشته (۲۴ تیر) به پایان رسید. این مرحله از اردو در دو نوبت صبح و عصر با انجام تمرینات بدنسازی، میدانی و کاراته پیگیری شد.

خبرنگار ورزش آذربایجان برای پوشش خبری این اردو در محل تمرین تیم ملی در هیئت کاراته بانوان حاضر شد. ملی پوشان زیر نظر مربی این تیم خانم لیلا بهرامی تمرینات شادابی را پشت سر گذاشتند و به نظر می‌رسد که در آمادگی کامل به سر می برند.

مربی تیم ملی بانوان کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزش آذربایجان گفت: «در چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان در شهر تبریز به سر می بریم. مسابقاتی که  پیش  رو داریم مسابقات قهرمانی آسیا هست که در اخر شهریور ماه در چین برگزار می شود. در حال حاضر تیم در آمادگی نسبی به سر می برد وامیدوار هستیم که دو ماه بعد در مسابقات آسیایی چین بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.»

او با رضایت از کیفیت اردو گفت: «این اردو به میزبانی تبریز برگزار شده که میزبانی خیلی خوب و عالی بوده و تمام تلاش برای رفاه بازیکنان و رضایت تیم ملی انجام شده است.»

فهیمه غربی، نائب رئیس کاراته استان أذربایجان شرقی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط این اردو گفت:«اردوی تیم ملی از 18 تیر ماه در تبریزشروع شد تا به امروز 24 تیر ماه که آخرین روز اردو ادامه داشت. این اردو برای اماده سازی  برای حضور در مسابقات چین هست که آخر شهریور خواهد بود، سعی کردیم بهترین شرایط را برای ملی پوشانمان فراهم کنیم و رضایت آنها مهم‌ترین هدف هیات کاراته استان بود که خوشبختانه صورت گرفت.»

گفتنی است رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا بزرگسالان از ۳۰ شهریور الی یک مهر در هانگژو چین برگزار می‌شود.

کد خبر 1969


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید