قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/24 13:45 | کد خبر : 1959

در شرایطی که باشگاه مس رفسنجان به دلیل ماجرای فساد های اخیر،درگیر حواشی شده،سهمیه لیگ برتری والیبالی اش به مس سونگون پیشنهاد شده است.

مس سونگون,یاسر نجف زاده,علی اصغر کلانتری,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، همان‌طورکه دو هفته قبل همراه با جزئیات نسبت به دو گانه جالب والیبال تیم مس سونگون مبنی بر انحلال یا لیگ برتری شدن خبر داده بودیم،اخبار جدید حاکی از آن است که این پرونده همچنان مفتوح است.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون طی روز های اخیر دچار هجمه و فشار زیادی از سوی هواداران و رسانه ها به دلیل باز شدن پرونده فساد و جادوگری و بلاتکلیفی تیم های تحت نظر مس سونگون شده است.

اما در این اثنا اهالی والیبال تبریز  با یک خبر خوشحال کننده رو به رو شدند،با توجه به اینکه باشگاه مس رفسنجان درگیر حواشی ناشی از فساد و سکه پاشی است،سهمیه لیگ برتری والیبال خودشان را به مس سونگون پیشنهاد دادند تا سونگونی ها بجای آنان در لیگ برتر والیبال تیمداری کنند.این هبه از جانب رفسنجانی ها به نوعی می‌تواند برای نجف زاده کامبک مدیریتی باشد که به دلیل کارنامه ضعیف مورد نقد اهالی ورزش آذربایجان قرار گرفته است.

البته با توجه به وضعیت بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه مس سونگون برای فصل جدید(مدیریت نجف زاده برای فصل جدید از سوی صنایع مس ایران تمدید نشده)،مدیران این باشگاه هنوز اقدام خاصی نمی‌توانند انجام بدهند و بیشتر در پی آن هستند که تا وضعیتشان از سوی صنایع مس ایران  مشخص شود.

در این راستا علی اصغر کلانتری،سرمربی سابق تیم فوتبال مس سونگون پس از آخرین بازی مس در لیگ یک در اظهارنظری جالب بیان کرد که برای فصل بعد با مدیران باشگاه صحبت ارتباط خوبی داریم و برنامه برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر خواهم داد،اما با توجه به اتفاقات اخیر گویا کلانتری از نجف زاده ناامید شد و به دلیل این که از او برنامه‌ای برای فصل جاری نگرفتند،کلانتری راه جدایی در پیش گرفت و با یکی از باشگاه های لیگ دسته دومی قرارداد بسته است.

بر همین اساس که خبر از بلاتکلیفی تیم های فوتبال و والیبال باشگاه مس سونگون طی هفته های اخیر اشاره کردیم،با توجه به اتفاقات اخیر کاملا نمود پیدا کره است،بنابرین باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک چه اتفاقات دیگری برای این باشگاه رقم خواهد خورد.ایت وضعیت بلاتکلیفی در حالی در باشگاه مس سونگون رقم می‌خورد که تیم فوتسال مس در اولین‌ هفته لیگ برتر فوتسال با برد شیرین شش بر دو مقابل سفیر گفتمان به پایان رسید.

کد خبر 1959


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید