قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/23 16:30 | کد خبر : 1952
آلترناتیوسازی در خط دروازه ...

ظهور نام جدید وسط دوئل بیرانوند-پورحمیدی

باشگاه تراکتور برای جانشینی و ایجاد رقابت در خط دروازه‌،به دنبال برگرداندن گلر سابق خودشان هستن؛ البته اگر معادله اصلی بالاخره حل شود.

تراکتور,حسین پورحمیدی,علیرضا بیرانوند,نوشی صوفیانی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در پست دروازه‌بانی تراکتور معادله‌ پیچیده ای ایجاد شد که هیچ لزومی به ایجادش نبود. در حالی که تکلیف حسین پورحمیدی در خط دروازه‌بانی مشخص بود، با مطرح شدن نام علیرضا بیرانوند پیرامون تی تی ها قضیه به گونه ای دیگر رقم خورد و حالا تراکتور باید از بین این دو یکی را انتخاب کند؛ البته اگر کار بیرو و تراکتور دوباره جوش بخورد.در این خصوص جذب دروازه‌بان دوم توسط باشگاه هم قطعی و از اولویت های مدیران است.

طی سال های اخیر در باشگاه تراکتور تجربه نشان داده است که چه در زمان دروازه‌بانی محمدرضا اخباری و چه در زمان حسین پورحمیدی،عدم وجود آلترناتیو و ذخیره مناسب سبب شده است تا گلر های اول تیم از لحاظ آمادگی و انگیزشی در شرایط قابل قبولی قرار نگیرند. در همین راستا منابع خبری نزدیک به باشگاه تراکتور،از اقدامات اولویت اول و دوم نقل‌و‌انتقالاتی تیم خبر می‌دهند که جذب گلر ذخیره از جمله اولویت های اصلی نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه است.

جدی ترین گزینه نیز برای دروازه‌بانی ذخیره، داود نوشی صوفیانی،گلر تبریزی و فصل گذشته مس رفسنجان است.حتی در صورتی که پورحمیدی از جمع تی تی ها جدا شود و بیرانوند جذب تراکتور شود یا بالعکس پورحمیدی در تراکتور ماندگار شود و جذب بیرانوند منتفی شود،پروژه جذب گلر ذخیره پس از مشخص شدن تکلیف گلر اول استارت زده خواهد شد. بر همین اساس از میان چندین گزینه دروازه‌بانی،شانس داود صوفیانی با توجه به شرایط و سابقه بازی او در تراکتور از بقیه بیشتر است و این دروازه‌بان تبریزی تنها گزینه فعلی مدیران باشگاه برای گلر جانشین و دوم تی تی ها است. البته گفته می شود آنها سراغ چند نفر دیگر هم رفته اند که هنوز مشخص نیست از چه تیم هایی هستند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1952


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید