قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/23 11:06 | کد خبر : 1947

سرمربی سابق تیم فوتبال مس سونگون در گفت‌وگویی با شبکه ورزش دست به یک افشاگری بزرگ زد.

مس سونگون,مهدی بخشی زاده,لیگ دسته یک,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، قضیه جادوگری و یکسری ابهامات در مورد مورد باشگاه‌ مس سونگون از چند وقت پیش مطرح شده بود. در برنامه اخیر لیگ یک شبکه ورزش ابعاد جدیدی از این ماجرا باز شد که قابل تأمل و تاسف است.

مهدی بخشی زاده‌، سرمربی سابق تیم فوتبال مس در ارتباط تلفنی با برنامه "لیگ یک" شبکه ورزش علنا اعلام کرد که در اواخر دوران فعالیتش در تیم،باشگاه با یک جادوگر همکاری می‌کرد.در این راستا مجری برنامه "لیگ یک" شبکه ورزش از وجود قرارداد های مشکوک در تیم فوتبال مس سونگون خبر داد.

نکته جالب ماجرا در این خصوص ادعای سرمربی سابق مس مبنی بر همکاری جادوگر با عوامل باشگاه مس و اخذ پول از آنان بود. در این راستا حتی به اذعان مربی سابق تیم،در اکثر بازی های تیم،میرزاییان،سرمربی سابق مس و جانشین بخشی زاده قبل از شروع بازی فعل و انفعالاتی از قبیل: ریختن آب جلوی دروازه‌ تیم حریف انجام می دادند که واقعا تاسف برانگیز است.

تاکنون مدیران باشگاه مس سونگون در خصوص این اتهامات و ادعاها هیچگونه واکنش رسمی نشان نداده اند؛ آنها نه از خود دفاعی کرده اند و نه موضوع را تکذیب کرده  اند.در همین راستا مجری برنامه "لیگ یک" مدعی شد برخوردهای شدیدی نسبت به این گونه موارد انجام خواهد گرفت و مدارک لازم به مراجع ذی صلاح فرستاده شده است.

باشگاه پرافتخاری مثل مس سونگون زمانی با کسب افتخارات و رکوردهای شگفت‌انگیز زبانزد تمام باشگاه های ایران بود و همچنین علاوه بر جام قهرمانی،جام اخلاق و یا همان شرافت را بالای سر می‌برد. اما نام باشگاه مس با اکیپ فعلی دچار انواع و اقسام فساد هایی همانند روی آوردن به جادو و جنبل گره خورده است.حال نگرانی، هم و غم اصلی هواداران مس به این ماجرا است که مبادا عاقبت و سرنوشت این باشگاه به مانند باشگاه مس رفسنجان گریبان گیر آنها شود‌

کد خبر 1947


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید