قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/23 10:15 | کد خبر : 1946
مارکت تی تی ها در فاز بین المللی...

دو بعلاوه یک خارجی در آستانه تراکتوری شدن

محمدرضا زنوزی،مالک باشگاه تراکتور با سه بازیکن خارجی شخصا به توافق رسیده است که مهمترین موضوع در موردشان تشکیل زوج خط حمله خارجی در فصل جدید است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,مهندعلی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، باشگاه تراکتور با توجه به خالی بودن خط حمله اش، چنانچه پیشتر هم اعلام کرده بودیم در زمینه جذب بازیکنان خارجی بیشتر بر پست مهاجم تأکید دارد. در این راستا مالک باشگاه با سه بازیکن خارجی به توافقات تقریبا نهایی رسیده است.

محمدرضا زنوزی خود شخصا پیگیر جذب بازیکنان خارجی است. منابع نزدیک به باشگاه خبر می دهند که او با مهندعلی، مهاجم ۲۴ ساله تیم الشرطه عراق به توافق نهایی رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن را باید تراکتوری بدانیم. همچنبن در کنار خرید مهندعلی، قرار است زنوزی از یک سورپرایز بزرگ نقل‌و‌انتقالاتی رونمایی کند.

با توجه به این که زنوزی در خارج از کشور و به دور از محافل خبری داخلی در حال مذاکره با ابن مهاجم نامدار اروپایی است،بر همین اساس نمی‌توان نام این مهاجم اروپایی را پیش بینی کرد.اما آنچه که مسلم است تراکتور در خط حمله برای فصل بیست و چهارم،با زوج خارجی به میدان خواهد رفت.

سومین خارجی‌ای که تراکتور در نظر گرفته در پست هافبک است. با توجه به اینکه علیرضا علیزاده موفق به دریافت رضایت خود برای حضور در تراکتور نشد، سرخ پوشان آذربایجان با کمک دراگان اسکوچیچ چند هافبک دفاعی خارجی را زیر ذره بین قرار داده اند.

کد خبر 1946


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید