قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/22 15:30 | کد خبر : 1941

علیرضا بیرانوند پس اینکه بازارگرمی هایش نگرفت از مواضع قبلی خود کوتاه آمده و به دنبال مسیر دو ستاره پرسپولیس است.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، علیرضا بیرانوند،دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس برای دومین سال پیاپی بار دیگر با بهره بردن از سیاست بازار گرمی فصل گذشته‌اش،به دنبال افزایش رقم قرارداد با پرسپولیس بود،اما این بار چرخ روزگار مطابق میلش عمل نکرد تا به کلی از طرف هواداران و مدیران پرسپولیس طرد شود.

محمدرضا زنوزی،مالک باشگاه تراکتور هم باتوجه به اینکه پرسپولیس،بیرانوند را نخواست،با نهایت استفاده کامل از این جریان،رقم پیشنهادی اش را به او کاهش داد.در این راستا پیشنهادات خارجی بیرانوند نیز  مطابق انتظار او از لحاظ مالی قرار نگرفت،تا شرایط بیرانوند مصداق ضرب المثل "از اینجا مانده،از آنجا رانده" باشد.

با اعلام منابع خبری نزدیک به باشگاه تراکتور،بیرانوند پس از پاساژگردی و بازارگرمی که در این خصوص حتیموفق عمل نکرد،نسبت به موضع قبلی کوتاه آمده است و رقم درخواستی خودش از زنوزی را که ۶۰ میلیارد تومان عنوان شده بود کاهش داده است. تا در فصل نقل‌وانتقالات بلاتکلیف نماند و شآن خود را به عنوان گلر سوپراستار لیگ برتر حفظ کند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1941


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید