قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/21 17:21 | کد خبر : 1933
هفته اول لیگ برتر فوتسال؛

استارت مس سونگون، بدون هوادار!

در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال و از هفته اول این رقابت ها،تیم های مس سونگون و سفیرگفتمان تهران به مصاف هم می‌روند.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,سالن پورشریفی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های مهم هفته اول لیگ برتر فوتسال،روز جمعه از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز،تیم مدعی مس سونگون از تیم سفیرگفتمان پذیرایی خواهد کرد.این بازی به دلیل محکومیت انضباطی هواداران مس سونگون ،بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

در فصل گذشته این دو تیم در هفته های پنجم و هجدهم به مصاف هم رفتند، که مس سونگون در تبریز موفق شد با نتیجه چهار بر یک سفیرگفتمان ا شکست دهد،اما در بازی برگشت در تهران با نتیجه پرگل ۶ بر ۶ مقابل حریف متوقف شد.

مس سونگون پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتسال ایران با ۵ قهرمانی لیگ و دو نایب قهرمانی و یک قهرمانی آسیا،فصل گذشته با ۵۴ امتیاز قافیه را به گیتی پسند واگذار کرد. این تیم در این فصل با حفظ شاکله اصلی و جذب چند بازیکن جدید به دنبال بازپس‌گیری کاپ قهرمانی از اصفهان است،

تیم سفیر گفتمان تهران نیز در فصل گذشته نتیجه قابل قبولی نگرفت و با ۳۳ امتیاز در رتبه دهم جدول جای گرفت. سفیر گفتمان از تیم های جدید الاحداث فوتسال به شمار می رود که تاکنون سه بار لیگ برتر حضور یافته است،در فصل جدید هم با حفظ سرمربی فصل گذشته،زرخاتلی و با ۱۰ تغییر در شاکله تیم به دنبال کسب رتبه تک رقمی است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1933


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید