قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/20 16:30 | کد خبر : 1920
فوتبال نارنجیها در معرض خبرهای ترسناک...

ویروس بلاتکلیفی و انحلال در جان مس سونگون

بلاتکلیفی و رسیدن به مرز انحلال رشته های ورزشی باشگاه مس سونگون تبدیل به یک اصول در فعلی شده است؛ بعد از چند رشته انفرادی حالا نوبت رشته های تیمی است.

مس سونگون,یاسر نجف زاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در حالی که تیم والیبال مس سونگون به مرز انحلال نزدیک شده است، حالا خبر های امیدوار کننده‌ای در خصوص تیم فوتبال این باشگاه نیز شنیده نمی‌شود. این تیم در بلاتکلیفی محض قرار دارد و برخی منابع خبرهای ترسناکی در موردش نقل می کنند.

پس از اتمام لیگ دسته یک،هیچ برنامه‌ای از سوی کادرفنی توسط مدیریت برای شروع فصل جدید اخذ نگردیده، همچنین اکثر بازیکنانی که قراردادشان با مس به اتمام رسیده است در حال مذاکره با تیم های دیگر هستند.

در دوران مدیریت یاسر نجف زاده که یک سال آن رد شد، تقریبا تعداد رشته های تحت حمایت این باشگاه از نصف هم کمتر شده است. بعد از انحلال بی صدای چند رشته انفرادی مهم، در لحظه‌ بیم آن می‌رود خبر های عجیبی از تیم فوتبال مس سونگون بشنویم و حتی خطر احتمال انحلال این تیم با این شرایط وجود دارد.

تنها نکته و کورسوی امید هواداران مس در این خصوص،به دلیل شروع نشدن فصل نقل‌وانتقالات و آماده سازی تیم های لیگ یک،نمی توان به صورت کامل و قاطع گمانه زنی های پیرامون باشگاه مس جدی گرفت.اما آنچه که بیشتر در باشگاه مس به چشم می‌خورد بلاتکلیفی محض است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1920


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید