قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/20 12:12 | کد خبر : 1918
مورینیو: پیشرفت باشگاه در گرو حفظ ستاره‌هاست

آقای خاص با انگیزه‌های خاص در فنرباغچه

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، در مورد وضعیت تیمش برای فصل جدید صحبت کرد و از حالت خاصی که در ترکیه دارد پرده برداشت.

فنرباغچه,مورینیو,

به گزارش ورزش آذربایجان، ژوزه مورینیو، سرمربی پرسابقه فنرباغچه، قبل از تمرینات تیم در اردوی بد والترسدورف در شهر گراتس اتریش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و اظهار کرد که از حضور در جمع فنری ها بسیار خوشحال است.

این سرمربی ۶۱ ساله اشاره کرد که به دلیل غیبت بازیکنان ملی‌پوش، شرایط کاری آسان نیست و گفت: "بسیار خوشحال و پر از انگیزه‌ هستم. هیچ‌وقت این‌چنین برای موفقیت اشتیاق نداشته‌ام. بسیاری از بازیکنان ما در تیم‌های ملی حضور دارند. شرایطی که در آن هستیم، آسان نیست. تمرینات را با نیمی از اعضای تیم شروع کردیم. در دو هفته آینده، مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا آغاز می‌شود و به بهترین شکل ممکن کار می‌کنیم."

این سرمربی پرتغالی همچنین بیان کرد که با ساختار و سازماندهی خوبی در فِنرباغچه روبرو شده است و افزود: "برای من، هر تیمی که در آن کار کرده‌ام، یک چالش متفاوت بوده است. در اینجا با ساختار و سازماندهی بسیار خوبی مواجه شدیم. در اینجا بسیاری از مربیان پرتغالی کار کرده‌اند. ما یک مدیر ورزشی بسیار خوب داریم. می‌خواهیم شادی‌هایی را که میلیون‌ها هوادار فِنرباغچه منتظرش بودند، به آنها ببخشیم."

"پیشرفت باشگاه برابر با حفظ بهترین بازیکنان است"

خوزه مورینیو بیان کرد که برای پیشرفت باشگاه، باید بازیکنان خوب حفظ شوند.

وی با اشاره به پیام مستقیم رئیس علی کوچ در این زمینه گفت: "رئیس ما می‌خواهد باشگاه پیشرفت کند و به عقب نرود. این به معنای حفظ بهترین بازیکنان و نفروختن آنها است. اولویت اول، بازگشت بازیکنان ما به تیم است. این به تدریج اتفاق خواهد افتاد. شیمانسکی و لیواکوویچ اولین تمرین خود را انجام دادند. چاغلار سویونجو برای اولین بار با توپ تمرین خواهد کرد. ملی‌پوشان تعطیلات خود را شروع کرده‌اند. تادیچ چهارشنبه بازمی‌گردد. البته این به دلیل موفقیت تیم ملی ترکیه است."

مورینیو در مورد اهداف نقل و انتقالاتی اش گفت: "ما می‌دانیم که در بازار نقل و انتقالات چه می‌خواهیم. بازار نقل و انتقالات پرجنب و جوش است و بسیاری از تیم‌ها بازی مقدماتی نخواهند داشت. احتمالاً در اولین بازی مقابل لوگانو در بهترین وضعیت نخواهیم بود، اما در بازی دوم هواداران ما به ما کمک خواهند کرد تا پیروز شویم."

کد خبر 1918


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید