قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/20 10:01 | کد خبر : 1915
خروج از حالت سایلنت و چند مورد...

روز شلوغ باشگاه تراکتور؛ به‌وقت رونمایی

پس از معرفی سرمربی جدید تراکتور، اکنون زمان معرفی ستاره های جدید این تیم در داخل زمین است.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، دراگان اسکوچیچ پس از کش و قوس های فراوان و نمایشی به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد؛ ساعاتی بعد رسانه رسمی باشگاه از تمدید قرارداد دو بازیکن - محمد نادری و مهدی هاشمی نژاد - خبر داد تا رسما از خواب زمستانی خارج شود. بر همین مبنا  دراین هفته و هفته های آتی، تی تی ها بایست خودشان را کم کم آماده رونمایی از خرید های جدید تیم کنند.

البته شایان ذکر است که خرید های جدید و رونمایی از آنان بیشتر حالت نمایشی خواهد داشت. ستاره هایی چون مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر از قبل خرید شان قطعی بود و احتمالا همین امروز رسما در رسانه رسمی باشگاه معرفی شوند.

اگر خریدهای جدید با نظر سرمربی تیم جذب شدند، این شائبه در ذهن اهالی فوتبال خطور می‌کند که چطور قبل از استخدام تمام توافقات با بازیکنان انجام یافته بود؛ اما برعکس اگر توافقات  با بازیکنان از پیش خریداری شده(قبل از معرفی سرمربی) صحت نداشته باشد،در این صورت اظهارات مدیران تراکتور علی الخصوص سعید مظفری‌زاده کذب است که در روز های گذشته اعلام کرده بودند با چندین بازیکن به مذاکره نشسته بوند و توافقاتی نیز صورت گرفته بود، مورد دارد.

موج معرفی خریدهای جدید تراکتور از امروز شروع می شود و تا هفته های آتی نیز ادامه دار خواهد بود.در این راستا اولویت اول معرفی بازیکنان تیم است تا معرفی مدیرعامل که به نوعی در خود جالب است. البته عرف فوتبالی و روش صحیح در مدیریت فوتبال،ابتدای به ساکن معرفی مدیرعامل و سپس سرمربی و در آخر بازیکنان است،اما در چرخه‌ فعلی تراکتورِ، نحوه انتخاب اعضای تیم کاملا متفاوت و برعکس اصول باشگاهداری استاندارد است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1915


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید