قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/19 19:15 | کد خبر : 1912
والیبال مس پر از ابهام و شایعه...

پارادوکس عجیب سونگون: از انحلال تا لیگ برتر

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته است، احتمالا گذر تیم درحال انحلال والیبال مس‌سونگون به لیگ‌برتر بیفتد.

مس سونگون,لیگ برتر والیبال,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، مدتی‌ است بلاتکلیفی بر سر مس سونگون ورزقان سایه افکنده و این مورد در خصوص تیم والیبال این مجموعه نیز صادق است.

هفته گذشته، بر اساس اطلاعاتی که توسط نزدیکان باشگاه در اختیار خبرنگار ما قرار گرفت؛ تیم والیبال مس‌سونگون بیش از همیشه به انحلال نزدیک شده اما این موضوع تاکنون به طور رسمی اعلام نشده است.

البته بلاتکلیفی کادرفنی و جدایی بازیکنان هم صحه‌ای محکم بر انحلال این تیم است و قبلاً هم از کمای قبل از نابودی این تیم خبر داده بودیم.

اما امروز (سه شنبه) بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار ما در صورت حذف مس رفسنجان به دلیل فساد های اخیر، از جدول لیگ برتر والیبال؛ اولین گزینه برای جایگزینی، مس سونگون ورزقان است.

این فرصت درحالی در دسترس مسی‌ها قرار گرفته که این تیم حتی برنامه‌ای برای حضور در لیگ دسته اول هم ندارد. آن‌ها در آستانه انحلال‌اند و باید دید این فرصت استثنایی با بلاتکلیفی از کف تیم والیبال مجموعه بی‌برنامه مس‌سونگون می‌رود یا نه.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1912


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید