قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/19 14:01 | کد خبر : 1907

همان طور که قبلا هم گفته بودیم دروازه بان شماره یک تراکتور در فصل قبل قرار نیست از این تیم جدا شود.

تراکتور,حسین پورحمیدی,علیرضا بیرانوند,

به گزارش ورزش آذربایجان، لیگ برتر فصل قبل که به پایان رسید خبر حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور خیلی زود اردوی سرخ پوشان فوتبال آذربایجان را تحت الشعاع قرار داد. این در حالی بود که حسین پورحمیدی هنوز با تراکتور قرارداد داشت و مطرح شدن آلترناتیوی به نام بیرانوند بسیار عجیب به نظر می رسید.

چند هفته پیش در این خصوص خبری کار کردیم و نوشتیم که بر اساس اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار "ورزش آذربایجان"، قرار گرفته است؛ حسین پورحمیدی قرارداد طولانی با تراکتور دارد و تا پایان لیگ بیست‌وپنجم در این تیم حضور خواهد داشت.

در همین حین خبرهای مختلفی از پیشنهاد نجومی تراکتور به بیرانوند و دعوای موازی او با پرسپولیسی ها را شاهد بودیم تا اینکه در نهایت تراکتوری ها رقم پیشنهادی شان را کاهش داده و ملی پوش سابق پرسپولیس را از سفر به تبریز منصرف کردند. 

حالا بدون این که اتفاق خاصی رخ بدهد، معامله دروازه تراکتور بدون انجام هیچ فرایند فیزیکی خاصی به همان خانه اول خود برگشته و خرید دروازه بان دوم به اولویت اصلی این تیم در پست یاد شده تبدیل شده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1907


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید