قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/19 12:45 | کد خبر : 1906
بی‌غم: دود فساد مس رفسنجان به چشم ما رفت!

سرمربی سونگون قول قهرمانی داد

حمید بی غم در گفت‌وگو با خبرنگار ما از شرایط ایده‌آل تیمش گفت و همچنین از چرایی عدم جذب فوق ستاره های ایرانی شاغل در لالیگا پرده برداشت.

حمید بی غم,مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مس سونگون که فصل گذشته قهرمانی را با 19 امتیاز اختلاف به گیتی پسند واگذار کرد؛ از جمعه این هفته کار خود را در فصل جدید آغاز می کند و در گام نخست باید به مصاف سفیرگفتمان برود.
حمید بی غم،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در آستانه شروع لیگ برتر در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ما از شرایط و آمادگی تیمش ابراز رضایت کرد و در مورد نقل‌و‌انتقالات و چرایی دیر وارد شدن مدیران تیم به بازار بازار پرده برداشت. این گفت و گو را در ادامه بخوانید:

شرایط تیم برای فصل جدید و دیدار با سفیرگفتمان

با اینکه از لحاظ زمانی تمرینات را دیرتر شروع کردیم اما با برگزاری تمرینات مرتب و مناسب خیلی زود به شرایط آرمانی و درخور شآن مقام باشگاه مس رسیدیم. همچنین با حضور در تورنمت جام سفیر و بازی دادن به جوانان به بررسی نکات تاکتیکی تیم پرداختیم. در اردویی هم که در تورنمت سفیر در تهران داشتیم دو سه بازی تیم سفیر گفتمان را از نزدیک تماشا کردیم تا نکات ضعف و قدرت این تیم را آنالیز کنیم.

قرعه سخت و اولتیماتوم شش هفته ای
بنده از اواخر فصل گذشته که هدایت تیم مس را برعهده داشتم با مدیریت روابط حسنه‌ای داشتیم و حمایت کامل را از من کردند. تاکنون هم هیچ صحبتی راجع به اولتیماتوم در این خصوص از سوی مدیریت داده نشده است و انشاالله سرافراز از زمین مسابقه خارج خواهیم شد.

نقل‌و‌انتقالات تیم
برخلاف سال های قبل که باشگاه مس روی هر بازیکنی که دست می‌گذاشت به راحتی آن بازیکن را جذب می‌کرد،اما امسال با توجه به تغییرات در بدنه اصلی صنایع مس ایران و فساد مربوط به باشگاه مس رفسنجان که دود این حواشی هم به چشم ما نیز رسید، سبب شد تا دیرتر وارد نقل‌و‌انتقالات شویم و مدیریت تیم مطابق لیست خرید ارائه شده از سوی بنده وارد عمل شد و از عملکرد مدیران رضایت کامل دارم.

پیشنهاد به لالیگایی ها
مدیران باشگاه بنا به خواسته من به دو ستاره فوتسال ایران شاغل در لالیگا یعنی مسلم اولادقباد و سالار آقاپور پیشنهاد همکاری دادند که رقم درخواستی این بازیکنان با توجه به پیشنهادی که باشگاه گهرزمین به این دو بازیکن داده بود،برابر بود با کل بودجه تیم فوتسال مس که از توان این باشگاه خارج بود. همین اختلاف مالی بالا با این بازیکنان سبب شد تا قید جذب این بازیکنان را بزنیم.


علت جدایی هادی احمدی، خرید جدید تیم
هادی احمدی از بازیکنان جوان و خوب بومی بود که در لیگ آذربایجان بازی می‌کرد . به خاطر رابطه خوبی هم که با این بازیکن داشتم جذبش کردیم؛ اما او بخاطر اینکه مطابق با تاکتیک تیم انتظارات را برآورده نکرد و حتی در تورنمت جام سفیر از او استفاده کردیم اما نتوانست نظر من را جذب کند، جدا شد. همچنین جدایی این بازیکن جوان ربطی به میدان نرسیدن به او در حضور بازیکنان نامی و قدیمی تیم نداشت.

میانگین بالای سنی تیم 
باشگاه مس سونگون که به عنوان یک باشگاه پرافتخار است یک شبه نمی‌تواند دست به جوانگرایی بزند. حتی بازیکنانی که سن آنها بالاست از ستاره های تیم محسوب می‌شوند و در کنار این بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی هم در ترکیب تیم وجود دارد و میانگین سنی تیم خیلی بالا نیست. همچنین در این فصل از رده های پایه باشگاه مس،۶ بازیکن جوان و بومی را وارد تیم کردیم تا به مرور زمان تیم جوان تر شود.

قول قهرمانی می‌دهید؟
بنده که در دوره های قبلی در خدمت تیم مس و مردم آذربایجان بودم توانسته بودم همراه این تیم  قهرمان لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا شوم.همچمبن قول می‌دهم حتی با وجود تیم های کهکشانی گهرزمین و گیتی پسند اصفهان با حمایت هواداران پرشور آذربایجانی قهرمان لیگ برتر شویم، تا در خور نام و مقام باشگاه پرافتخار مس جام را بالای سر ببریم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1906


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید