قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/19 11:51 | کد خبر : 1905
داغ‌تر از تابستان، در دو کانال مختلف...

دومینوی نیمکت تی تی ها؛ سه بعلاوه یک!

گزینه های نیمکت تراکتور پس از ایزوله کردن به چهار مربی رسیده که هر جناحی تلاش دارد تا گزینه مورد نظر خودش را سوار این نیمکت لرزان کند.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تراکتور بعد از این که فصل را با حمید مطهری به پایان رساند در تلاش است تا سرمربی جدیدش را انتخاب کند. در این خصوص با گزینه های خارجی و داخلی زیادی مذاکره شده و تاکنون نیز گزینه مورد نظر انتخاب نشده است. از منابع آگاه خبر می رسد که مالک باشگاه پس از کلی مذاکره و فیلترینگ گزینه های داخلی و خارجی به چهار گزینه نهایی رسیده است.

طبق شنیده ها مدیران باشگاه و کانال نقل‌و‌انتقالاتی تیم پس از مذاکرات فراوان به سه گزینه خارجی و یک گزینه ایرانی رسیده اند. گزینه های خارجی توسط شخص محمدرضا زنوزی،مالک باشگاه گلچین شده اند و مذاکرات در حال انجام است؛ اما تنها گزینه داخلی که البته شانس بسیار کمی برای نشستن روی نیمکت تراکتور دارد، به دلیل برخی ارتباطات بی صدا و امیدوار به تبریز چشم دوخته است.

طبق اطلاعات بدست آمده از باشگاه‌،محمدرضا زنوزی، روی استخدام مربی خارجی پافشاری می کند و گفته می شود گزینه نزدیک به نظر او اروپایی است. قرار است بلافاصله بعد از رونمایی از سرمربی جدید، تمرینات تیم استارت و تیم جهت برپایی اردویی رهسپار ترکیه شود.

 

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1905


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید