قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/18 16:39 | کد خبر : 1898

مالکین دو تیم خصوصی لیگ برتری تراکتور و نساجی پس از اتمام لیگ بیست‌وسوم اعلام واگذاری و فروش تیم هایشان را کردند که در این راستا داستان مشابه ای گریبان گیر هر دو شده است.

تراکتور,نساجی,محمدرضا زنوزی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تراکتور و نساجی به عنوان دو باشگاه خصوصی لیگ برتر که داستان مشابهی در پایان این فصل لیگ برتر فوتبال داشتند. مالکین هر دو باشگاه بلافاصله پس از اتمام لیگ برتر با صدور بیانیه‌ای اعلام واگذاری مالکیت تیم هایشان را کردند. اما با اتمام مهلت واگذاری چند روزه هیچ مشتری‌ای برای آنها پیدا نشد.

با توجه به عدم حضور خریدار و نبودن مشتری برای دو تیم تحت مالکیت هواپیمایی های معروف کشور، تراکتور و نساجی با همان مالکان قبلی ادامه خواهند داد. بر همین مبنا با وجود ضررده بودن باشگاهداری در فوتبال ایران و این که عرصه یاد شده صرفه اقتصادی خاصی برای مالکین خصوصی ندارد، صرفا ورود افراد و شرکت های خصوصی  به عرصه باشگاهداری با اهداف خاصی صورت می‌گیرد،که در این رابطه‌ هر مالک با توجه به تجارت و خواسته های خود، به دنبال تحقق اهدافش کنار تیم داری است.

حضور بدون برنامه و یا حتی اقدام به فروش تیم ها توسط مالکین خصوصی اتفاق جالبی در فوتبال نیست و بجای تاسف خوردن از این اقدام مالکان تیم های خصوصی،باید علت و معلول این قضایای نامیمون در فوتبال ایران ریشه یابی شود،تا این چرخه‌ی معیوب و مریض در صنعت باشگاهداری ورزش ایران درمان شود. تیم های تراکتور و نساجی در شرایطی دچار این اتفاقات و موضوع هستند که اواخر تیرماه سال جاری اکثر تیم های لیگ برتری به دنبال شروع اردوی پیش فصل و تمرینات خود هستند.

تیم های خصوصی تراکتور و نساجی اما در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برند؛ به طوری که تکلیف مدیرعامل،سرپرست و مربی تراکتور همچنان مشخص نیست و معلوم نیست چه زمان این افراد تشکیل جلسه بدهند تا برای تی تی ها برنامه ریزی کنند. اما آخرین خبر ها حکایت از آن دارد که مقرر شده تیم تراکتور به اروی خارجی برود،اما مشخص نیست توسط چه افرادی این اردو برای باشگاه تدارک دیده شده است!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1898


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید