قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/18 13:24 | کد خبر : 1896
ماموریت مهم بی غم؛ بازگشت به سکوی قهرمانی

عیار مس قبل از جام جهانی مشخص می‌شود

لیگ برتر فوتسال ایران از روز جمعه کلید خواهد خورد،مس سونگون به عنوان پرافتخارترین تیم فوتسال ایران به دنبال جبران فصل گذشته است.

مس سونگون,سفیر گفتمان تهران,گیتی پسند,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتسال مس سونگون از روز جمعه در تبریز با بازی مقابل سفیر گفتمان تهران، لیگ برتر 1403 را استارت می‌زند. این تیم برای جبران فصل گذشته که با اختلاف 19 امتیاز قهرمانی را به گیتی پسند واگذار کرد، پای به فصل جدید می گذارد اما شرایط به گونه ای است که به نظر می رسد کار سختی در پیش داشته باشد.

لاله های نارنجی آذربایجان با این بازیکنان: علیرضا صمیمی، مهدی رستمی ها، امیرحسین محمدیان، بابک نصیری، علی اصغر حسن زاده، مهدی جاوید،بهروز عظیمی، حسین سبزی، محمد شجری، بلال اسمعیلی، روح الله ایثاری، مجتبی پارساپور، هادی احمدی، محمد نجف زنگی،رضا ابراهیمی، مهدی مهدی خانی و مبین اسدی،به استقبال لیگ ۱۴۰۳ می‌روند. 

برنامه شش هفته ابتدایی مس سونگون به ترتیب ذیل است:
مس_سفیرگفتمان(میزبان)
 کراپ الوند_مس(میهمان)
مس_پالایش بندرعباس(میزبان)
 فولاد زرند_مس(میهمان)
مس_ایرالکو اراک(میزبان)
 گیتی پسند _مس(میهمان)

طبق اعلام برنامه سازمان لیگ شش هفته ابتدایی از ۲۲تیر تا ۲۵ مرداد برکزار می‌شود و پس از آن با توجه به در پیش بودن جام جهانی،مسابقات لیگ تعطیل خواهد شد. شش هفته‌ای که برای مس و حمید بی غم قبل از جام جهانی سرنوشت ساز خواهد بود که آیا تیم او می‌تواند به شرلیط مدنظر مدیریت و هواداران دست یابد و یا شرایط ترسناکی برای تیم رقم خواهد خورد.

تیم مس سونگون که در فصل گذشته با ۱۹ امتیاز اختلاف قافیه قهرمانی لیگ را به گیتی‌پسند واگذار کرده بود؛ در این فصل نیز گیتی‌پسند باتوجه به حفظ تمام مهره ها و در کنار آن با خرید احمدعباسی لژیونر فوتبال ایران از لالیگا شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.در این اثنا با ظهور  تیم جدید و کهکشانی گهرزمین هم با خرید سه بازیکن فوق ستاره و لژیونر فوتسال ایران(آقاپور،اولاد قباد،طیبی) که در فصل گذشته در لالیگا توپ می‌زدند برای مس و گیتی‌پسند پسند خط و نشان خواهد کشید.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1896


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید