قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/17 18:45 | کد خبر : 1890
گزارش ویژه از جلسه امروز شورای شهر تبریز؛

نه دوباره به ورزش حرفه‌ای با بهانه قبلی

گزارش ویژه از جلسه امروز شورای شهر تبریز یک پیام مهم به همراه داشت: نه دوباره به ورزش حرفه‌ای با بهانه قبلی...

شهرداری تبریز,پرویز هادی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیمداری شهرداری تبریز موضوع جدیدی نیست اما تقریبا طی سال های اخیر به مشکل لاینحلی تبدیل شده که نشان از  بی تمایلی شورانشینان برای ورود به این وادی دارد. این درحالی است که در گذشته ای نه چندان دور ورزش شهرداری تبریز قلب تپنده این شهر محسوب می شد و تیم های پر افتخار زیادی در قالب این نام فعالیت می کردند. با این وجود شورای دوره قبل خط قرمز پر رنگی روی تیمداری در ورزش حرفه ای کشیده و آن را بهانه ای برای ترویج ورزش همگانی دانست که عملا پیشرفت خاصی در این زمینه نیز مشاهده نمی شود

طی هفته های اخیر شورای شهر تبریز و در راس آن پرویز هادی ورزشی ترین عضو آن وعده ورود دوباره به تیمداری را داده بودند. پیگیری های خبرنگار ما در جلسه امروز شورای شهر حاکی از آن بود که داستان همان داستان قبلی است و قرار نیست که به این زودی ها خبر خاصی در این زمینه شنیده شود.

نه دوباره به ورزش حرفه‌ای با بهانه قبلی

حکیمه غفوری عضو شورای شهر تبریز در جلسه امروز شورای شهر گفت: "باید هدف اصلی ما توسعه ورزش همگانی باشد چراکه حمایت از ورزش های حرفه ای متحمل هزینه های بسیاری است."

پشتوانه بانکی کافی نیست!

او افزود: "در حال حاضر شهرداری یکی از سهامداران بانک شهر  بوده و از این محل می تواند منابعی برای حمایت از ورزش و تیمداری تامین کند ولی اگر روزی حمایت های این بانک منحل گردد ما نمی توانیم تیمداری را کنسل کنیم پس از این رو بهتر است تیمداری نشده و اولویت توسعه و ترویج ورزش همگانی باشد."

چند کلمه از زبان رئیس

پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان  هم در این باره گفت: "توسعه ورزش همگانی خوب بوده ولی حمایت از ورزش های حرفه ای هم نباید به فراموشی سپرده شود چراکه این موضوع بهتر از هر مسئله دیگری است، بانوان ما اکثریت برای تمرین ورزش حرفه ای به شهرهای دیگر می روند و لازم است برای این امر تدابیری اتخاذ شود."

حمایت های ضد و نقیض

شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز هم یادآور شد : "از فوتبال اصلا نمی توان حمایت کرد چون استعداد های ما در این زمینه قوی بوده و  تنها می‌توان سهمیه لیگ دو را خرید."

شهردار تبریز هم گفت: "بهتر است تیمداری را در اولویت های ورزشی قرار دهیم و از این مهم حمایت های لازم را داشته باشیم".

نهایتا اعضای شورای شهر تبریز با این مسئله موافقت نکردند تا پرونده تقریبا دوباره بسته شود. قرار است پرویز هادی به زودی در این مورد مصاحبه ای انجام داده  و توضیحات مهمی ارائه کند که ورزش آذربایجان نیز پیگیر این مصاحبه خواهد بود.

کد خبر 1890


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید