قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/17 11:45 | کد خبر : 1885
پلی برای ارتباط مستقیم با آقای رئیس جمهور

استراتژی خاص زنوزی برای انتخاب مدیرعامل

زنوزی برای انتخاب مدیرعامل باشگاه تراکتور،استراتژی خاصی را برای خود پیش گرفته است تا مدیر مدنظرش پلی باشد برای برقراری ارتباط با رئیس جمهور جمهور جدید.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,مسعود پزشکیان,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پس از برکناری هوشنگ نصیرزاده از مدیرعاملی باشگاه تراکتور، سعید مظفری‌زاده به عنوان سرپرست موقت مدیرعاملی جایگزین او شد. اما بعد از اعتراضات مسئولین عالی رتبه استان در خصوص نحوه انتخاب مدیرعامل برای تراکتور و تاکید بر بومی سازی مدیریت تیم، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه، تصمیم گرفت تا انتخاب مدیرعامل جدید را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول کند.

چنانچه قبلا هم نیز اشاره کرده بودیم مدیرعامل جدید بعد از انتخابات ریاست جمهوری توسط زنوزی تعیین خواهد شد. در این راستا زنوزی برای روابط با رئیس جمهور کم تمایل نیست که از نزدیکان او مدیرعامل جدید را انتخاب کند؛ او با این استراتژی قصد دارد تا مدیر جدید پلی باشد برای برقراری روابط با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید ایران.

اما طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه، شانس دو گزینه نزدیک به رئیس جمهور برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی تراکتور بیشتر از بقیه است؛ این دو گزینه پیشتر سابقه حضور در تراکتور را داشتند. استراتژی خاصی که زنوزی برای انتخاب مدیریت جدید اتخاذ کرده است. مالک تراکتور که به ایران برگشته در حال سبک سنگین کردن نهایی خود برای انتخاب نفر اول مدیریت باشگاه است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1885


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید