قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/17 10:01 | کد خبر : 1883
پیام هواداران ترکیه:ما همه "بوز قورت" هستیم!

مریح دمیرال،رمز اتحاد آی ایلیدیز ها

در شب شکست ترکیه مقابل هلند در مرحله‌ یک چهارم نهایی یورو۲۰۲۴، هواداران این تیم قبل از شروع بازی به حمایت از بازیکن محروم خود پرداختند.

مریح دمیرال,تیم ملی ترکیه,تیم ملی فوتبال ترکیه,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در آخرین بازی مرحله‌ یک چهارم نهایی یورو۲۰۲۴، شب گذشته تیم ملی ترکیه با نتیجه دو بر یک مقابل هلند شکست خورد و در عین شایستگی از صعود به جمع چهارم تیم نهایی بازماند.حواشی این بازی بر متن غلبه کرده بود و هواداران ترکیه خودجوش به حمایت از دمیرال پرداختند.

مهم ترین و ویژه ترین اتفاق این بازی،حضور رجب طیب اردوغان،رئیس جمهور ترکیه بود. پس از اعلام محرومیت دو جلسه‌ای مریح دمیرال به خاطر خوشحالی صعود مقابل اتریش توسط یوفا محکوم شده بود،رئیس جمهور ترکیه برای افزایش روحیه بازیکنان در استادیوم المپیک برلین،محل برگزاری بازی حاضر و از نزدیک به حمایت از بازیکنان ترکیه پرداخت.

اما نکته عطف این بازی،حمایت یکدست هواداران ترکیه از مریح دمیرال در موقع خواندن سرود تیم ملی ترکیه بود. آنها با نشان دادن علامت گرگ خاکستری، بیش از پیش اتحاد خودشان را نشان داده و اعتراضی مدنی به حکم بی رحمانه یوفا داشتند. هواداران ترکیه همچنین با این حرکت خودجوش به نوعی نشان دادند این حرکت سیاسی نیست و نوعی نماد ترک ها است.

کد خبر 1883


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید