قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/17 00:27 | کد خبر : 1882
شکست تلخ شاگردان مونتلا مقابل هلند

ترکیه ایستاده مُرد؛ باش اوجالار!

ترکیه با وجود بازی بهتر و جسورانه تر از هلند، مقابل این تیم شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی یورو بازماند.

تیم ملی ترکیه,تیم ملی هلند,یورو 2024,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم ملی ترکیه در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف تیم ملی هلند رفت و با نتیجه 2-1 از این تیم شکست خورد تا از صعود به جمع چهار تیم نهایی بازبماند.

این دیدار از ساعت 22:30 روز شنبه (16 تیر) در ورزشگاه المپیک برلین آغاز شد. ترکیه از همان دقایق نخست با حمایت بی امان هوادارانش توپ و میدان را در اختیار گرفته و تیم برتر میدان میدان بود.

این تیم به قدری حملاتش را در نیمه اول ادامه داد تا اینکه در دقیقه 36 روی ارسال زیبای آردا گولر و ضربه سر صامت آکایدین دروازه هلند را باز کرد. این تک گل بازی در 45 دقیقه نخست بود تا شاگردان وینچنزو مونتلا با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.

ترکیه نیمه دوم را هم توفانی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 55 به گل دوم برسد اما شوت استثنایی گولر بعد از برخورد به نوک انگشتان دروازه بان هلند به تیر دروازه اصابت کرد تا کار همچنان یک بر صفر بماند.

بعد از چند حمله بی ثمر ترکیه، نوبت به هلند رسید تا چند خطر جدی روی دروازه این تیم ایجاد کند؛ یکی از این حملات در دقیقه 71 به گل تساوی نارنجی پوشان انجامید. این گل را استفان دی فرای با ضربه سر به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد از این گل کودی خاکپو روی شلوغی و بی نظمی خط دفاعی ترکیه گل دوم هلند را هم زد تا شاهد یک کامبک غیرمنتظره از شاگردان رونالد کومان باشیم.

ترکیه بعد از دریافت گل دوم تلاش زیادی برای جبران انجام داد اما گل خاکپو، آخرین گل این بازی بود تا هلندی ها 2-1 به پیروزی رسیده و حریف انگلستان در مرحله نیمه نهایی شوند.

 

کد خبر 1882


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید