قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/13 12:30 | کد خبر : 1849
با پول کمتر باید بیاید...

سرِ کیسه زنوزی سفت شد، بیرو مردد!

در حالی که هواداران تراکتور چشم انتظار رونمایی از دروازه بان ملی‌پوش هستند او باید برای رقم زدن این اتفاق کاهش دستمزد را بپذیرد.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,علیرضا بیرانوند,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، با توجه به اتفاقات اخیر نام علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی برای هواداران تراکتور مهمتر از هواداران سرخ های پایتخت شده است. گفته می شود خبری از آن رقم نجومی‌ای که در ابتدا مطرح بود نیست و همین کار را به حالت تعلیق در آورده است.

پس از پایان لیگ برتر و رفتارهایی که از سوی بیرانوند اتفاق افتاد، هواداران پرسپولیس و در رأس آن، مدیران این باشگاه از تمدید قرارداد این بازیکن منصرف شدند و به نوعی بر سر نخواستن این بازیکن در باشگاه پرسپولیس دعوا است. منابع آگاه خبر می دهند محمدرضا زنوزی حاضر نیست مبلغ نجومی ۶۰ میلیاردی به این گلر ملی‌پوش بدهد و رقم‌ پایین تری به بیرانوند پیشنهاد شده است. به همین دلیل این بازیکن از حضور در جمع تی تی ها دلسرد شده است.

رقم پیشنهادی زنوزی به بیرانوند، تقریبا کمی بیشتر از نصف مبلغی که در رسانه‌ها منتشر شده است تخمین زده می شود. در همین راستا پیشنهادات نجومی که در رسانه ها من باب جذب بیرانوند توسط تراکتور منتشر شده بود،چنانچه از قبل گفته بودیم در راستای بازارگرمی برای بیرانوند بود. اما در باب این اتفاقات، حسین پورحمیدی تنها شخصی بود که از این قضایا متضرر و سبب برهم زدن آرامش گلر تراکتور شد،با این اوصاف ماندن یا نماندن پورحمیدی در جمع تی تی ها مشخص نیست.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1849


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید