قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/13 00:27 | کد خبر : 1843
یورو 2024؛ صعود شاگردان مونتلا با غلبه بر اتریش

بیر، ایکی، اوچ، ترررررررکیه

تیم ملی ترکیه با کسب پیروزی 2-1 مقابل اتریش به جمع هشت تیم نهایی یورو 2024 صعود کرد.

تیم ملی ترکیه,تیم ملی اتریش,مریح دمیرال,یورو 2024,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم ملی ترکیه در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف اتریش رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست داده و حریف هلند در مرحله یک چهارم نهایی شود.

دیدار دو تیم ترکیه و اتریش از ساعت 22:30 روز سه شنبه زیر بارش شدید باران در ورزشگاه ۴۷ هزارنفری رد بول آرنا شهر لایپزیگ آغاز شد.

تنها یک دقیقه از این دیدار گذشته بود که مریح دمیرال در شلوغی محوطه جریمه اتریش با یک بغل پای دقیق از دو قدمی دروازه این تیم را باز کرد تا نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان وینچنزو مونتلا شود.

ترکیه بعد از زدن این گل زودهنگام با روحیه و اعتماد به نفس بالا به کار مسلط شد و اجازه کار خاصی به اتریش نداد تا نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان رسانده و راهی رختکن شود.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که اتریش قصد زدن گل تساوی در دقایق ابتدایی را داشت اما این مریح دمیرال بود که در دقیقه 59 گل دوم را با یک ضربه سر دیدنی روی کرنر ارسالی آردا گولر به ثمر رساند تا کار شاگردان راگنیک را یکسره کند.

شش دقیقه بعد از گل دوم ترکیه این اتریش بود که موفق به گلزنی شد؛ مایکل گرگوریش این گل را روی ارسال کرنر استفان پوش به ثمر رساند تا اختلاف را به حداقل برساند. 

ترکیه با حمایت بی امان هوادارانش برتری شکننده خود را تا پایان کار حفظ کرد و توانست 2-1 از سد اتریش گذشته و حریف تیم ملی هلند در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 شود.

 

کد خبر 1843


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید