قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/12 14:51 | کد خبر : 1839
اعلام حضور رسمی در اینستاگرام...

مغضوب تی تی ها وعده قهرمانی داد!

شخص مورد اعتماد مالک تراکتور که نقل‌و‌انتقالات تیم را در طول چند سال اخیر برعهده دارد با کنار زدن پرده ها دوباره اعلام حضور رسمی کرد.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، فرد معروفی که پای ثابت و یکی از تأثیرگذارترین کانال های نقل‌و‌انتقالاتی تراکتور در طول مالکیت محمدرضا زنوزی بوده با وجود اعتراضات هواداران در طول فصل گذشته دوباره رسما از حضورش در بستن تیم سال آینده خبر داد.

این عنصر حاشیه ساز و نزدیک به مالک تراکتور چندین بار حضور خود در نقل‌و‌انتقالات تراکتور را کتمان کرده بود و حتی شایعاتی هم به گوش می‌رسید که امسال در خارج از ایران حضور دارد و نقشی در نقل‌و‌انتقالات این ایفا نخواهد کرد. او اما با انتشار یک استوری به همراه نزدیکانش در فضای مجازی رسما پرده ها را کنار زد و وعده بستن تیم قهرمانی را داد.

تمام این موارد گفته شده،نشان دهنده‌ عدم تغییر در سیاست کلی باشگاهداری زنوزی حتی پس از اعتراضات و هجمه شدید هواداران و عدم ارتفاع بخشیدن به درد و دل های پیشکسوتان این تیم است. به این ترتیب باید یکسری شایعات غیرقابل باور پیرامون تیم را کم کم جدی بگیریم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1839


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید