قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/11 11:27 | کد خبر : 1826

پس از یک سال حضور نه چندان موفق یاسر نجف زاده در رأس مدیریت باشگاه مس سونگون،مدیران بلندپایه صنایع مس ایران استارت تغییرات در این باشگاه را زده اند.

مس سونگون,یاسر نجف زاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، بنا بر اعلام منابع موثق و آگاه از باشگاه مس سونگون،استارت تغییرات مدیریتی در این باشگاه زده شد و پس از حضور یک ساله یاسر نجف زاده در صندلی مدیریتی این باشگاه،دوران مدیریت او تمدید نخواهد شد.

بر اساس این اطلاعات پس از تغییر و تحولات کلان مدیریتی در  صنایع مس ایران، این سونامی تغییر به باشگاه مس سونگون نیز سرایت خواهد کرد. همانند سالیان قبل در این مقطع زمانی در باشگاه های تحت نظر صنایع مس ایران شاهد تغییر و تحول مدیریتی خواهیم بود و سونگون و یاسر نجف زاده از این قاعده تغییرات مستثنی نیست.

یاسر نجف زاده سال گذشته در این مقطع سکان هدایت مس سونگون را از رسول خطیبی تحویل گرفت. دوران یک ساله مدیریت او موفقیت خاصی برای مس نداشت؛ تیم فوتسال این باشگاه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با 19 امتیاز کمتر نسبت به گیتی پسند قهرمانی را از دست داد. فوتبال و والیبال مسیر متوسطی را پشت سر گذاشتند و حواشی عجیبی چون استفاده از جادوگر در فوتبال این باشگاه در مقطعی همه نگاهها را به خود جلب کرد؛ حالا هم که فعلا والیبال و فوتبال برای فصل بعد بلاتکلیف هستند و از 12 رشته ای که نجف زاده تحویل گرفته بود تنها 6 رشته باقی مانده و بقیه منحل شده اند.

نجف زاده در حالی در آستانه خداحافظی با میز مدیریت باشگاه مس سونگون قرار دارد که دوران مدیریت او جزو معدود سال هایی بود که نارنجی های ارسباران موفق به کسب عنوان قهرمانی در هیچ رشته ای نشدند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1826


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید