قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/11 10:01 | کد خبر : 1825

با موشکافی صحبت های سرپرست موقت تراکتور می‌توان به این قضیه پی گرفت که ادعای او راجع به مطهری صحت ندارد.

تراکتور,سعید مظفری‌زاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، سعید مظفری‌زاده، سرپرست‌ مدیرعاملی تراکتور صحبت هایی در خصوص قرارداد یک و نیم ساله حمید مطهری با تراکتور و تلاش باشگاه برای راضی کردن عنوان کرده که در نوع عجیب و قابل تامل است. این اظهارات نشان از حجم بالایی از بی اطلاعی یا شاید هم غیرواقع گویی های مدیر سابق تراکتور است که در چند مورد نیز شاهد آن بودیم.

قرارداد مطهری با تراکتور تا پایان فصل گذشته اعتبار داشت و با اتمام قراردادش از جمع تراکتوری ها جدا شده است. حال مظفری زاده چرا این چنین در مورد او سخن گفته بسیار عجیب است و البته شاید هم سرپرست مدیریت موقت تی تی ها از قضیه رفتن مطهری مطلع نیست و جزئیات را نمی داند که این هم در نوع خود قابل تامل تر است.

در حال حاضر که مدیرعامل تراکتور مشخص نیست و مدیر تیم هم سرپرست مدیرعاملی شده، تنها مرجع موثق سعید مظفری زاده است. بی اطلاعی یا مصلحت گویی ناصحیح که در آخرین هفته های دوران مدیریت هوشنگ نصیرزاده نیز به اوج خود رسیده بود، تاکتیکی است که موجب سو استفاده بیشتر از تراکتور در بازار نقل و انتقالات می شود. این که فردی در باشگاه صرفا تکذیب کند و کل گویی را به دادن اخبار موثق ترجیح دهد و رسانه باشگاه هم ماه ها تعطیل باشد، شایعه سازی و حاشیه برای آن تیم از بیرون چیزی غیرعادی نخواهدبود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1825


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید