قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/10 16:15 | کد خبر : 1818
یک قدم امضا با آرپیجی زن آذربایجان

شهرداری به کمک مس سونگون می‌آید!

تیم فوتسال مس سونگون که عملکرد قابل قبولی در نقل‌و‌انتقالات نداشته در روز های پایانی به دنبال عقد قرارداد با اسطوره خود است تا اعاده حیثیت کند.

مس سونگون,فرهاد فخیم ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پس از فسخ قرارداد فرهاد فخیم با ایرالکوی اراک و پایان یافتن نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر فوتسال، چنانچه از قبل نیز اشاره کرده بودیم برخی از بازیکنان و مجموعه داخل مدیریتی و فنی تیم در تلاش هستند تا کاپیتان و اسطوره باشگاه‌ مس سونگون را به این تیم بازگردانند.

حالا از منابع آگاه خبر می رسد که این تلاش همچنان ادامه دارد و سونگونی ها در تلاش هستند تا پیش از شروع لیگ برتر، فخیم را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند. کاپیتان فصل قبل مس در حال حاضر مهمترین ستاره بلاتکلیف لیگ برتر فوتسال است.

در ابتدای نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر فوتسال فخیم و حمزه کدخدایی دو بازیکن تأثیرگذار تیم مس سونگون به تیم ایرالکوی اراک پیوستند اما تغییرات در سبک قرارداد بازیکنان این تیم باعث شد تا آنها قراردادهایشان را با اراکی ها فسخ کنند.

کدخدایی خیلی زود رهسپارد فولاد بندرعباس شد و فخیم نیز به خاطر اینکه شاغل و کارمند رسمی شهرداری تبریز است پیشنهادات دیگر تیم ها را بیخیال شده و ترجیح داد در تبریز به فعالیت خود ادامه دهد؛ او حالا در آستانه تبدیل شدن به آخرین خرید تابستانی سونگونی ها است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1818


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید