قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/10 12:21 | کد خبر : 1815
پیش فصل جذاب در فوتبال آذربایجان؛

ماموریت مهم سرمربی محبوب تراکتور در پریمیرلیگ

چهار تیم پریمیرلیگ آذربایجان اقدامات گسترده ای برای نقل و انتقالات تدارک دیده اند؛ آنها با انتخاب سرمربیانشان وارد فاز خرید بازیکنان شده اند.

بردیف,قره باغ,سومقاییت,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پریمیر لیگ آذربایجان بعد از قهرمانی قره باغ، کسب سهمیه تیم های صباح ، زیره و سومقاییت به اتمام رسید و حالا تیم ها بعد از استراحتی کوتاه وارد فاز جدید رقابت شده اند؛ رقابت در مارکت که جذابیت های خاص خودش را دارد.

تیم صباح بعد از کسب ‌سهمیه لیگ کنفرانس جلسه  نقل و انتقالاتی بین مدیران تیم و کرنوسلاک رندولیچ سرمربی تیم برگزار کردهاند. در این جلسه بعد از اختصاص بودجه و هزینه فصل بعد هدف اول فصل خود را کسب مقام دوم و در صورت امکان قهرمانی پریمیرلیگ تعیین کرده اند. از دیگر اهداف صباح حضور قدرتمند در لیگ کنفرانس اعلام شده است.

نفتچی باکو با انتخاب رومن گوریگورچوک بعنوان سرمربی جدید، وارد بازار نقل انتقالاتی شده است.  نفتچی برای این فصل بودجه سنگینی در نظر گرفته است تا ناکامی فصل قبل در عدم کسب سهمیه را جبران کند.

توران بعد از اعلام سرمربی جدید خود با قربان بردیف سرمربی پر آوازه ترکمنستانی کارش را آغاز کرد. گفته می شود در باشگاه تواران انقلاب و خانه تکانی اساسی در حال رخ دادن است و این تیم در فکر کسب سهمیه اروپایی در فصل بعد است.

تیم قره باغ بدون تغییر کادرفنی به نقل و انتقالات وارد شده است. این تیم با عبدالله زبیر هافبک خود تمدید و مذاکرات خود را با چند بازیکن از جمله کادی بروخس هافبک سابقش شروع کرده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1815


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید