قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/10 10:01 | کد خبر : 1813
ریکی-پرسپولیس؟ لبخند بزنید و رد شوید!

پیگیری یک شایعه خطرناک در مورد تراکتور

در شایعه جدید گفته شده است باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت بیرو دست روی مهندس تراکتور گذاشته که این موضوع از بیخ و بن تکذیب می شود.

تراکتور,بیرانوند,ریکاردو آلوز,پرسپولیس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از شروع نقل و انتقالات بازار گمانه زنی ها و شایعات به شدت داغ است؛ تراکتور هم مثل همیشه یکی از پر بحث ترین تیم های مارکت به شمار می رود. در تازه ترین مورد شایعه یک معاوضه غیرعادی مطرح شده که می خواهیم به آن بپردازیم.

بعد از فسخ پر سر و صدای علیرضا بیرانوند با تیم پرسپولیس شایعات عجیبی در مورد شنیده می شود. از لینک شدن این بازیکن به لیگ های خارجی تا احتمالات حضور وی در تراکتور و سپاهان همگی از سوی خبرنگاران و رسانه ها اعلام طی هفته های اخیر مطرح می شود که صحت و سقم آنها به هیچ عنوان قابل تعیین نیست.

در این بین پرونده تراکتور_ بیرانوند با دو احتمال و شایعه در حال نشر است. در احتمال اول تعویض بیرانوند با حسین پورحمیدی دروازه بان فعلی تراکتور مطرح شده که البته احتمال آن فعلا پایین است چرا که منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس آن را تایید نکرده اند.

ولی در عجیب ترین مورد، شایعه معاوضه ریکاردو آلوز با بیرانوند جهت صدور رضایت بیرو از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. شایعه ای که بیشتر در حد گمانه زنی است و باید به آن لبخند زد و رد شد.

در زمان فسخ یک طرفه پاکو خمس با تیم تراکتور و شرایط و وضع موجود آن زمان ریکاردو آلوز بر اساس روابط صمیمی با مالک تیم در تراکتور ماندگار شد و همین رابطه به تداوم و پایبندی ستاره پرتغالی به یک سال باقی مانده از قراردادش انجامیده است. از طرفی زنوزی با توجه با محبوبیت ریکی در بین هواداران قطعا نمی خواهد او را از دست داده و سوژه جدیدی دست مخالفانش بدهد.

همانگونه که قبلا  اعلام کردیم تنها خارجی که از فصل قبل در تیم ماندگار است آلوز است و جای نگرانی خاصی در این مورد وجود ندارد.

کد خبر 1813


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید