قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/09 18:39 | کد خبر : 1811
برای بهتر کردن اوضاع و جبران فصل قبل...

پیغام غیرمنتظره گولر برای آنچلوتی

عجوبه ترکیه‌ای رئال مادرید برای کارلتو نوشته است که از تعطیلات بعد از یوروی خود خواهد کاست و زودتر به تمرینات اضافه می شود.

آردا گولر,رئال مادرید,آنچلوتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، ترکیه در گروه F یورو ۲۰۲۴ پرتغال را در صعود به مرحله یک هشتم نهایی همراهی کرد و در این مرحله با اتریش دیدار خواهد کرد.

آردا گولر که اخیراً به کانون توجه فوتبالی‌ها و خصوصاً مادریدی تبدیل شده؛ تیم ملی ترکیه را در یورو ۲۰۲۴ همراهی می‌کند و تاکنون یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

او که در نخستین فصل حضورش در مادرید آنچنان که دوست داشت به میدان نرفت و مصدومیت او را یک نیم فصل از میادین دور نگه داشت؛ می‌خواهد زودتر از انتظار تمرینات پیش فصل را شروع کند.

روزنامه فاناتیک در این رابطه نوشت که آردا برای کارلتو نوشته است که از تعطیلات بعد از یوروی خود خواهد کاست و زودتر به تمرینات اضافه می شود. مربی ایتالیایی از این تصمیم هرچند شگفت زده شده اما استقبال کرده و آردا را مورد تحسین قرار داده است.

ترکیه روز سه‌شنبه در یک هشتم نهایی یورو باید به مصاف اتریش برود. شاید کار آردا با این رقابت‌ها در همین چند روز آینده تمام شود و شاید کار ترک‌ها به مراحل بالاتر هم رسید.

کد خبر 1811


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید