قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/09 11:21 | کد خبر : 1805

اولین خرید تراکتور بعد از کوبیدن میخ مالکیت دوباره زنوزی در حال نهایی شدن است اما ابهامات مهم آن هنوز پابرجاست.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,حسین پورحمیدی ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"،در گزارش قبلی راجع به نقل و انتقالات و مذاکرات چراغ خاموش باشگاه تراکتور با گزینه های مدنظرش، به احتمال تغییر دروازه بان در این تیم پرداختیم؛ پروژه ای که از چند نظر مورد نقد اساسی است.

بعد از انتقادات هواداران در مقطعی از فصل نسبت به عملکرد حسین پورحمیدی گویا مدیران تیم تصمیم به تغییرات در بخش دروازه بانی گرفته اند. آنها علیرضا بیرانوند، دروازه بان کهنه کار پرسپولیس را نشان کرده اند.

به نظر می رسد تنها شرط حضور بیرانوند در تبریز جدایی حسین پور حمیدی دروازه بان فصل قبل تراکتور است؛ البته این شرط از آن جایی تک شرط دروازه بان سابق پرسپولیس محسوب می شود که رقم دریافتی او از تراکتور، به اندازه ای است که شاید خودش هم تصور آن را نمی کرد.

مقایسه عملکرد دو دروازه بان
مدیران تیم تراکتور قصد جذب علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس را دارند دروازه بانی که در جدول معیار های فنی متریکا در کنارحسین  پورحمیدی در نیمه دوم جدول  قرار دارد. بیرو از نظر کلین شیت تعداد کلین شیت کمتری نسبت به دروازه بان فعلی تیم دارد.  در معیار سنی نیز پورحمیدی ۲۶ ساله ۵ سال جوانتر از بیرانوند ۳۱ ساله است.

در این میان علت جذب بیرانوند سوزاندن سهمیه لیگ برتری و  نحوه ورود وی به تیم نیز دارای شبهات زیادی است. آیا جذب بیرانوند و رفتن پورحمیدی بخاطر نارضایتی هواداران است؟ و برای جلب رضایت هواداران این اتفاق می افتد؟ یا افرادی از  داخل یا متصل به باشگاه در تلاش برای حضور وی در تبریز هستند؟

کد خبر 1805


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید