قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/07 11:21 | کد خبر : 1792
۴-۰ و دو باخت در سه بازی که جای بهانه ندارد…

مس از آخر دوم شد؛ از خودت ایراد بگیر حمید خان!

تیم فوتسال مس سونگون در تورنمت جام سفیر در بین ۶ تیم حائز رتبه پنجم شد اما حمید بی غم دست از عادت همیشگی خودش پس از باخت برنداشت!

علی اصغر حسن‌زاده ,مهدی جاوید,مس سونگون,سفیر کاپ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، عصر دیروز در چارچوب‌ تورنمت سفیر که به میزبانی باشگاه سفیر گفتمان و با حضور شش تیم برگزار شد،تیم مس سونگون در آخرین بازی و الکلاسیکوی پیش از شروع فصل مقابل گیتی پسند اصفهان متحمل شکست سنگین چهار بر صفر شد تا در جمع شش تیم،حائز رتبه پنجم شود که و دور از شخصیت این باشگاه پرافتخار شود.

شایعه درگیری بین بازیکنان بزرگ مس و ابهامات در ترکیب اولیه تیم با سکونشین شدن علی اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید،تردید هایی را به وجود آورذه که به نوعی جرقه حواشی در تیم را استارت زده است تا ادامه‌ کار برای بی غم و کنترل نیمکت تیم سخت به نظر برسد.

اما پس از باخت سنگین مس مقابل رقیب سنتی خود یعنی گیتی پسند،بی غم سرمربی مس ترک عادت نکرد و با مقصر خواندن زمین و زمان و انداختن شکست گردن داور تا به نوعی از مسئولیت باخت سنگین تیم شانه خالی کند بجای این که با ابراز امیدواری و اصلاح تیم به هواداران و افکار عمومی پاسخگو باشد،آن هم در یک تورنمت دوستانه یک حرکت جائز و پسندیده نیست که داور را مقصر جلوه دهد،کما اینکه با شکست سنگین چهار بر صفر،داور نمی‌تواند در این حد تأثیرگذار باشد و اگر اختلاف گل پائینی بود شاید مشکل داوری قابل توجیه بود.

کد خبر 1792


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید