قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/07 00:30 | کد خبر : 1790
می‌رفت اسیر شگفتی شوند اما…

جشن صعود ترکیه با اعمال شاقه!

تیم ملی ترکیه در عجیب ترین و غیرقابل پیش بینی ترین حالت ممکن جشن صعود به دور حذفی یورو ۲۰۲۴ را در هامبورگ برگزار کرد.

تیم ملی فوتبال ترکیه,تیم ملی ترکیه ,یورو۲۰۲۴,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم ملی ترکیه در هفته پایانی مرحله گروهی یورو  ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه فوکس پارک اشتادیون به مصاف جمهوری چک رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسبده

شاگردان وینچنزو مونتلا یورو را با برد ۳-۱ مقابل مجارستان آغاز کردند و در بازی دوم ۳-۰ به پرتغال باختند. آنها در شب پایانی گروه F فکرش را هم نمی کردند که تا این حد به زحمت و استرس بیافتند. اما در شبی که گرجستان دست به کار بزرگی زد و پرتغال را ۲-۰ شکست داد، جمهوری چک هم حریفی چرا و بد بدن برای ترک ها بود.

نیمه اول بازی دو تیم ترکیه و چک با تساوی بدون گل به پایان رسید و اخراج آنتونیون باراک در دقیقه ۲۰ تنها اتفاق مهم آن بود.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ششم نیمه دوم با یک شلیک دیدنی برتری نفری تیمش را به برتری ۱-۰ تبدیل کرد اما این گل خیلی زود در دقیقه ۶۶ توسط بازیکنان چک جواب داده شد. توسان در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده گل دوم و برتری ترکیه را زد تا پسران مونتلا بی حرف و حدیث صعود کنند.

با این نتایج پرتغال با ۶ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه F راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. ترکیه هم هم با امتیاز مشابه (۶) و به خاطر باخت در بازی رودررو پایین تر از این تیم به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد. گرجستان هم مزد غول کشی بزرگش را گرفت و به عنوان بهترین تیم سوم صعود کرد.

کد خبر 1790


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید