قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/05 16:15 | کد خبر : 1774
یک مصاحبه یک دنیا شایعه فیک

این بازیکن هیچ جا نمیرود خیالتان راحت

بعد از مصاحبه سرپرست موقت تراکتور و اعلام نام چند بازیکن که در خواست جدایی داده اند جو هواداران تراکتور بسیار ملتهب شد‌.

تراکتور,سعید مظفری زاده,ریکاردو آلوز ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دیروز بعد از مصاحبه سعید مظفری زاده با یک سایت و اعلام درخواست جدایی ریکاردو آلوز و شروط خاص او برای ماندن، جو هواداری تراکتور بسیار ملتهب شد. با این وجود همان طور که پیش از این هم خبر داده بودیم ستاره پرتغالی با تراکتور قرارداد دارد و تنها خارجی فصل قبل است که قطعا خواهد ماند.

از طرفی شایعات داغ مذاکره با ستاره های تیم های بالانشین توسط مالک فعلی نیز به تیتر رسانه های داخلی تبدیل شده است و حتی داد هواداران سرخابی از این شایعات در آمده است.

با توجه به شایعات جذب ستاره های لیگ برتر در چند روز اخیر و اعلام اینکه شرط ماندن دو کاپیتان تیم در تراکتور منوط به ماندن مالک فعلی است به نظر میرسد این اخبار بیشتر جهت کنترل جو فعلی و در حد بازی رسانه ای جهت نسل به برخی اهداف باشد که داستان سازی های ناشیانه آن را خیلی لوث کرده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1774


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید