قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/05 14:21 | کد خبر : 1773
پس لرزه های یک انتخاب غیرمعمول

«یا جای منه جای اون » بازی در تراکتور!

وضعیت غیرمعمول دروازه تراکتور در این روزها نگرانی زیادی در ببن هواداران ایجاد کرده است.

تراکتور,حسین پورحمیدی,علیرضا بیرانوند,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، با شروع فصل نقل و انتقالات و مثل همیشه ستاره های سایر تیم‌ها به تراکتور لینک می شوند. در این بین با توجه به فسخ یک طرفه بیرانوند با باشگاه پرسپولیس گمانه زنی های زیادی از حضور در تراکتور میشود.

در این بین از اردو تی تی ها خبر می رسد حسین پورحمیدی برخی شایعات ناراحت شده و در صورت حضور علیرضا بیرانوند در تبریز با این تیم فسخ کرده و برخلاف ادعای لژیونری به سایر تیم‌های لیگ برتری ملحق می شود.

این اخبار منوط به حضور بیرانوند در تیم جدیدش است. او در هر تیمی حضور پیدا کند دروازه بان اول آن تیم درب خروج باشگاه را پیش خواهد گرفت. سابقه بد بیرو در این موارد باعث شده تا برخی اتفاقات فعلی را هم یک نوع بازارگرمی بدانند که البته دود همین هم شاید به چشم تراکتور برود.

تیم تراکتور همانند فصول قبل، قبل از جذب مربی جدید بدون در نظرگرفتن وی اقدام به جذب بازیکنان جدید کرده است. اتفاقی که این تیم سالها از این کار تکراری ضربه خورده است ولی سران باشگاه به ادامه این روال حتی به غلط تاکید دارند.

 

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1773


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید