قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/04 16:21 | کد خبر : 1763
سرمان گرم تراکتور است و غافل از یک اتفاق بد...

والیبال سونگون در کمای قبل از مرگ!

شاید فکر کنید که والیبال مس سونگون مانند فصل های قبل در دقیقه نود پا به عرصه می گذارد آما این بار شرایط فرق می‌کند و انحلال تیم محتمل تر پیش بینی می شود.

مس سونگون,والیبال,یاسر نجف زاده ,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، تیم والیبال مس سونگون بلاتکلیف ترین عضو از مجموعه بلاتکلیف باشگاه است. ستاره های تیم به همین دلیل به سایر تیم ها کوچ کرده اند و هیچ خبری از سوی مدیریت مبنی بر تیمداری در فصل جدید ارائه نشده است.

همین موضوع باعث شده تا شایعه انحلال اندکی رنگ واقعیت به خود گیرد و تنها نماینده تبریز در لیگ والیبال دسته یک در آستانه فروپاشی قرار بگیرد. کادرفنی و نزدیکان تیم هم در محافل خصوصی نگرانی خود را از این موضوع ابراز کرده اند. آنها اما فعلا ترجیح می دهند سکوت کنند، چون مثل بقیه هیچ پالس مثبت یا حتی منفی‌ای از طرف باشگاه دریافت نکرده اند.

با اعلام منابع نزدیک به باشگاه، جدیدترین خبر ها حاکی از آن است که شایعه انحلال والیبال مس خیلی نزدیک به واقعیت شده تا پرطرفدارترین تیم بعد از تراکتور در تبریز به تاریخ بپیوندد.

اگر این اتفاق رخ بدهد دایره فعالیت باشگاه مس سونگون با مدیریت یاسر نجف زاده بازهم کوچکتر خواهد شد. از زمان روی کارآمدن این مدیر، تعداد تیم های باشگاه مس سونگون از ۱۲ تیم به 6 تیم کاهش یافته و در صورت خداحافظی به والیبال بیش از 50 درصد تلفات در طول یک سال اخیر را شاهد خواهیم بود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1763


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید