قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/04 14:30 | کد خبر : 1762

بعد از رونمایی فولاد از سرمربی خود هواداران تراکتور با سوالات و ابهامات زیادی روبه رو شده اند؛ مشکل کار واقعا کجا بود که یحیی به جای تبریز راهی اهواز شد؟!

هوشنگ نصیرزاده,یحیی گل محمدی,تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هوشنگ نصیرزاده در فاصله یک هفته بعد از جدایی از تراکتور و حضور در فولاد خوزستان کارهای عقد قرارداد با یحیی گل محمدی را پیش برد و این مربی را به عنوان سکان دار سرخ پوشان اهواز در فصل جدید لیگ برتر معرفی کرد. بعد از رونمایی فولاد از سرمربی خود هواداران تراکتور با سوالات و ابهامات زیادی روبه رو شده اند؛ مشکل کار واقعا کجا بود که یحیی به جای تبریز راهی اهواز شد؟!

مگر قرار نبود یحیی تراکتوری شود؟

اولین سوالی که اهالی فوتبال آذربایجان در باره پیوستن یحیی به فولاد دارند، نحوه حل مشکل منع فعالیت وی است که به دست چه کسی بود؟ بعد از جدایی پاکو خمس و مطرح شدن نام های متعدد، در نهایت از یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان یاد شد اما منع فعالیت او کار را خراب کرد. وعده های نصیرزاده هم تیم مدیریتی اش تا پایان فصل راه به جایی نبرد و حمید مطهری دستپخت آنها برای نیمکت بود. شائبه اول همین جاست، آیا فقط از نام یحیی به عنوان کاتالیزور مطهری بهره برده شده است؟

آیا هوشنگ در زمان مدیریتش کم کاری کرد؟

باتوجه به قطعی بودن خروج نصیرزاده از سیستم مدیریت تراکتور این شائبه نیز به وجود آمده که وی در این دوران برای رفع مشکل یحیی آنطور که باید تلاش نکرده و باعث دور شدن این مربی از نیمکت تراکتور شد. حال این منع فعالیت کی و چگونه حل شد و چطور با وجود ادعای نصیرزاده مبنی بر اینکه یحیی با حل مشکلش تراکتوری خواهد شد، او راهی فولاد شد سوالی است که به نظر نمی رسد کسی از داخل باشگاه تمایلی به پاسخ دادن به آن داشته باشد. راست و ریست شدن سریع ماجرا در فولاد این شائبه را خیلی پررنگ می کند.

حضور یحیی در تراکتور مشکل بود و شروط رفع فعالیت منوط به فعالیت در تیم کم هوادار بود؟

با توجه به پرهوادار بودن و داشتن پایگاه مردمی قوی می توان به این موضوع استناد کرد که جواز فعالیت یحیی به تیم های پرهوادار صادر نمیشود؟ فولاد شاید به اندازه تراکتور پرهوادار نباشد ولی در بعد استانی و فرااستانی دارای هواداران و محبوبیت زیادی است و این شائبه نیز به خودی خود رفع میشود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1762


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید