قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/03 17:01 | کد خبر : 1754
قیز اوینده تویدی، اوغلان اوینده خبر یوخ!

پرونده ویژه؛ تراکتور و نام‌های جذاب!

مطرح شدن نام های بزرگ حوالی تراکتور در شرایطی که این تکلیف مدیریت و مالکیت این باشگاه معلوم نیست به ایجاد شرایطی عجیب منجر شده است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,مهدی ترابی,دانیال اسماعیلی,سعید مظفری زاده,

به گزارش ورزش آذربایجان، چند هفته پیش از حضور نام چند بازیکن پرسپولیس در لیست خرید اولیه تراکتور خبر دادیم؛ دراین لیست نام هایی چون مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر خبر دادیم. در این بین نام علیرضا بیرانوند هم مطرح شد که در نوع خود جالب بود؛ حالا فاز جدیدی از این ماجرا را شاهد هستیم.

محمدرضا زنوزی بدون قطعی کردن سرنوشت مالکیت تراکتور، ایران را ترک کرده و باشگاه بعد از جدایی هوشنگ نصیرزاده با سرپرستی سعید مظفری زاده پیش می رود. در تبریز نگاه همه حتی کارکنان باشگاه به دهان مالک دوخته شده و هیچ کس نه اطلاع خاصی از جزئیات نقل و انتقالاتی دارد و نه می تواند با قاطعیت از چند و چون فرایند مالکیتی اظهار نظر کند.

در تهران اما بازار لینک چند خروجی احتمالی پرسپولیس به تراکتور داغ است. در حالی که گفته می شد بیرانوند راهی خارج از کشور خواهد شد، برخی منابع از پیشنهاد نجومی تی تی ها به او خبر می دهند. در مورد ترابی و اسماعیلی فر هم چنین شرایطی را شاهد هستیم.

پیگیری های خبرنگار ما از تبریز و پایتخت نشان می دهد که کانال نقل و انتقالاتی سال های قبل به صورت بی صدا کارها را پیش می برد و بدون اینکه هیچ فرایند رسمیای شاهد باشیم، با تک تک این نفرات صحبت های پشت پرده صورت گرفته است. .این شرایط بیش از همه هوادارانی را آزار می دهد که بلاتکلیفی پشت بلاتکلیفی هر روز روح و روانشان را خش می اندازد!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1754


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید