قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/02 21:30 | کد خبر : 1747

تیم ملی فوتبال ترکیه دومین دیدار خود در یورو ۲۰۲۴ را با شکست مقابل پرتغال پشت سر گذاشت اما همچنان شانس صعود بالایی دارد.

تیم ملی ترکیه,تیم ملی فوتبال ترکیه ,پرتقال ,یورو,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم های ملی فوتبال ترکیه و پرتغال که بازی های نخست خود در گروه F یورو ۲۰۲۴ را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند امشب به مصاف هم رفتند. پرتغال این دیدار را با برتری ۲-۰ به پایان رساند تا با ۶ امتیاز به صدر جدول تکیه بزند.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک آغاز شد. ترکیه که آردا گولر را در ترکیب اصلی نداشت با وجود شروع بسیار خوبی که داشت موفق به باز کردن دروازه حریف نشد و در ادامه دو بار دروازه خود را باز شده دید.

برناردو سیلوا در دقیقه ۲۱ گل اول سلسائوی اروپا را زد و شش دقیقه بعد صمد آکایدین به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه اول ۲-۰ به سود پرتغال به پایان برسد.

نیمه دوم با حملات ترکیه آغاز شد اما پرتغال در دقیقه ۵۸ با پاس کریستیانو رونالدو و گل برناردو سلیوا نتیجه را ۳-۰ کرد. تلاش های ترکیه در ادامه‌ حاصلی نداشت و کار با همین نتیجه به پایان رسید.

این چهارمین باخت ترکیه به پرتغال در تاریخ یورو بود که طبق آن پرتغال ۶ امتیازی شد و به تنهایی به صدر جدول گروه تکیه زد. ترکیه هم با ۳ امتیاز دوم است. گرجستان و جمهوری چک نیز با یک امتیاز تیم های سوم و چهارم گروه F هستند.

کد خبر 1747


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید